سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه تیم‌های لیگ افت کرده‌اند/ مجیدی و استقلال آرامش و حمایت می‌خواهند

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۶۷۸۷
همه تیم‌های لیگ افت کرده‌اند/ مجیدی و استقلال آرامش و حمایت می‌خواهند
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بیشتر از اینکه درگیر مسائل و مشکلات فنی باشد، با استرس دست و پنجه نرم می‌کند. به همین دلیل مجیدی و تیمش به آرامش و حمایت نیاز دارند تا موفق شوند.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه هواداران استقلال باید بیشتر از همیشه از این تیم حمایت کنند، اظهار داشت: این روزها شرایط استقلال از همیشه حساس‌تر است. تیم فرهاد مجیدی با برد ارزشمند مقابل پارس جنوبی توانست به رده دوم جدول برسد و الان شانس زیادی برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه لیگ دارد. با توجه به اینکه استقلال در جام حذفی هم شانس قهرمان شدن دارد، هواداران این تیم باید بیشتر از همیشه از استقلال حمایت کنند و به تیم روحیه بدهند. درست است استقلال برخی اشکالات فنی هم دارد اما بازیکنان این تیم اگر روحیه و انگیزه بالایی داشته باشند می‌توانند هم در لیگ سهمیه بگیرند هم در جام حذفی قهرمان شوند. به نظر من استقلال بیشتر از اینکه درگیر مسائل و مشکلات فنی باشد، با استرس دست و پنجه نرم می‌کند. به همین دلیل مجیدی و تیمش به آرامش و حمایت نیاز دارند تا موفق شوند.

او ادامه داد: در بازی‌های حساسی که استقلال در پیش دارد وظیفه بازیکنان بزرگ این تیم از همیشه سنگین‌تر است. تعطیلی لیگ باعث افت همه تیم‌ها شده و نمی‌شود فعلا درباره تیم‌ها بحث فنی کرد. اگر بازیکنان استقلال موقعیت‌ها را از دست ندهند و از هر بازی به بهترین نحو استفاده کنند می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند. بازیکنان استقلال باید حساسیت بازی‌های پیش رو را درک کنند و از تک موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شود استفاده کنند چون الان همه تیم‌ها وضعیت مشابهی دارند و با افت فنی رو به رو شده اند. مجیدی هم باید روی مسائل روحی و روانی شاگردانش کار کند و آنها را در هر بازی با انگیزه و روحیه بالا به میدان بفرستد.

سیدصالحی با اشاره به تقابل تیم‌های سابقش در هفته بیست و هفتم لیگ برتر افزود: رقابت برای نایب قهرمانی داغ شده است. دیدارهای استقلال و سپاهان هم همیشه در فوتبال ایران حساس و جذاب بوده و حالا رقابت آنها با توجه به شرایطی که در جدول دارند، بازی این هفته از همیشه حساس‌تر است. دو تیم با تمام قوا در این بازی به میدان می‌روند و سپاهانی‌ها با توجه به بیماری قلعه‌نویی و احتمال غیبت او در این دیدار انگیزه بیشتری دارند. این دو تیم نسبت به فولاد و تراکتور در هفته‌های آینده کار دشوارتری برای کسب سهمیه دارند و برد هر کدام در این دیدار می‌تواند شانس تیم برنده را بیشتر کند.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان در پایان گفت: از وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شده از او حمایت کرده‌ام. الان هم حرفم حمایت از فرهاد است چون او سرمایه باشگاه استقلال و نماینده مربیان جوان در فوتبال ایران است. امیدوارم باشگاه استقلال واقعا از فرهاد حمایت کند و به او فرصت دهد. مجیدی پتانسیل بالایی برای موفقیت در استقلال دارد البته اگر دستش خالی نباشد و باشگاه و هواداران هم از او حمایت کنند. 3/5

نظر شما