حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس خانه ماست/ تیم گل‌محمدی می تواند در آسیا هم قهرمان شود/ دفاع پرسپولیس کم نقص است

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۶۹۶۴
پرسپولیس خانه ماست/ تیم گل‌محمدی می تواند در آسیا هم قهرمان شود/ دفاع پرسپولیس کم نقص است
پیشکسوت پرسپولیس ضمن قددرانی از مسئولان تیم و باشگاه که از او و حسین کلانی برای حضور در تمرین دعوت به عمل آوردند، بر این باور است که تیم یحیی گل‌محمدی این توان و پتاسیل را دارد که سال‌های سال قهرمان بی‌چون و چرای لیگ ایران باشد.

حمید جاسمیان، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در تمرین سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیسی ها محبت کردند و با دعوت از من و حسین کلانی، در تمرین تیم از ما تقدیر کردند. پرسپولیس خانه ماست و من خوشحالم این نسل از این تیم هم احترام به پیشکسوتان را فراموش نکرده‌اند.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ برتر برای چهارمین بار متوالی تصریح کرد: من بازی‌های این فصل پرسپولیس را دیدم و بر این باور هستم این تیم به لحاظ فنی در سطح بالایی است و با حفظ وحدت فعلی و همدلی که در تیم وجود دارد، می‌توان نسبت به این تیم، این امیدواری را داشت که در سال‌های بعد هم قهرمان بلامنازع ایران باشد.

66

این پیشکسوت سرخ‌ها که به سیم خادار پرسپولیس ملقب است در خصوص عملکرد مدافعان و ساختار دفاعی پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل ساختار دفاعی خوبی دارد و تا به امروز عنوان  بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده که این نشان می‌دهد این تیم امسال مدافعان خوب و سرحالی را در اختیار دارد. تیمی که خط دفاعی خوبی داشته باشد، می‌تواند شانس زیادی برای موفقیت داشته باشد. ضمن این که از نظر خط میانی و حمله نیز شرایط تیم خوب است تا در مجموعه پرسپولیس تمام عوامل موفقیت را داشته باشد و به همین دلیل موفق شد چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی‌اش را مسجل کند.

اولین کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: من روحیه و توان خوبی را در تک‌تک بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس دیدم و امیدوارم که این تیم همان طور که در لیگ ایران قهرمان شد، بتواند در آسیا نیز برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کرده و قهرمان شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز