بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برخی در حق مجیدی بی‌انصافی می‌کنند/ به آینده استقلال امیدوار شده‌ام

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵۹
برخی در حق مجیدی بی‌انصافی می‌کنند/ به آینده استقلال امیدوار شده‌ام
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای موفقیت در بازی‌های آینده بیشتر از همیشه به تمرکز و آرامش نیاز دارد و من امیدوارم پایان این فصل سخت برای آبی‌پوشان با موفقیت همراه شود.

بهتاش فریبا، مربی و سرپرست اسبق استقلال که سابقه بازی در این تیم را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: این بازی همواره از بازی‌های بزرگ در فوتبال ایران بوده است. استقلال و سپاهان همیشه در فوتبال ایران برای قهرمانی با هم رقابت می‌کردند و حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفته که در کورس رقابت برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی هستند. بازی امشب هم حساسیت ویژه‌ای دارد. دو تیم در جدول 45 امتیازی هستند و این بازی برای‌شان 6 امتیاز دارد نه 3 امتیاز. تساوی هم به درد هیچ‌کدام از این دو تیم نمی‌خورد و بیشتر به کار سایر مدعیان می‌آید به همین دلیل برد در این بازی برای‌شان حیاتی است.

او ادامه داد: استقلال با برد در بازی دشوار مقابل پارس جنوبی شرایط خوبی پیدا کرد. استقلال به برد در آن بازی نیاز داشت و اگر امتیاز نمی‌گرفت از کورس خارج می‌شد. فوتبالی که از استقلال در بازی با پارس جنوبی دیدیم هماهنگ‌تر و منسجم‌تر از بازی‌های قبل بود و هافبک‌های تیم با دوندگی زیادی که داشتند بازی را در دست استقلال نگه داشتند. گفته بودم استقلال این بازی را می‌برد و به رده دوم می‌رود چون پیشرفت تیم مجیدی کاملا نمایان است. حالا از این به بعد حفظ این جایگاه مهم است و استقلالی‌ها باید ثبات داشته باشند. استقلال برای موفقیت در بازی‌های آینده بیشتر از همیشه به تمرکز و آرامش نیاز دارد و من امیدوارم پایان این فصل سخت برای استقلال با موفقیت همراه شود.

مربی اسبق استقلال گفت: شخصا به آینده استقلال با مجیدی امیدوار هستم. فرهاد هم انگیزه و تعصب به استقلال دارد و هم دانش فنی و فقط به تجربه نیاز دارد که آن هم در دل کار به دست می‌آید. استقلال مشکلات زیادی در فصل اخیر داشت و برخی بدون توجه به این مشکلات از مجیدی انتقاد کرده و در حق او بی انصافی می‌کنند. 3

نظر شما