احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هواداران در پایان فصل از عملکرد استقلال راضی خواهند بود/ نبود قلعه‌نویی روی روند سپاهان تاثیر می‌گذارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵۵
هواداران در پایان فصل از عملکرد استقلال راضی خواهند بود/ نبود قلعه‌نویی روی روند سپاهان تاثیر می‌گذارد
بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال گفت: روند استقلال بهتر شده و مطمئنم این تیم در پایان فصل رضایت هوادارانش را جلب می‌کند.

احمد جمشیدیان، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: دیدار استقلال و سپاهان دیدار تیم‌هایی است که هدف مشترکی دارند. هر دو تیم بعد از کوتاه شدن دست‌شان از قهرمانی الان فقط برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی می‌جنگند. الان هم تقابل استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی است. البته منظورم این نیست که برنده این بازی حتما نایب قهرمان لیگ می‌شود چون تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و حتی شهرخودرو هم در رقابت برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه هستند اما نتیجه بازی سپاهان و استقلال قطعا تاثیر زیادی در سرنوشت دو تیم خواهد داشت.

او ادامه داد: شرایط دو تیم تقریبا شبیه هم است. هر دو به دلیل قهرمان نشدن و کسب نتایجی که هواداران‌شان را راضی نکرده تحت فشار هستند. تقابل‌های دو تیم هم همیشه از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بوده و این بار هم که هر دو برای کسب سهمیه به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند پس دیدار امروز استقلال و سپاهان از همیشه جذاب‌تر خواهد بود. دو تیم یک تقابل دیگر هم در جام حذفی دارند و آنجا هم سرنوشت‌شان به هم گره خورده است.

جمشیدیان با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی گفت: قبلا هم گفته‌ام فرهاد به فرصت نیاز دارد و حمایت. او سرمایه استقلال است و نباید سوزانده شود. تا الان هم که عملکرد بدی نداشته و تیمش دوم جدول است. بهتر است منتقدان او صبر کرده و بعد از پایان فصل درباره عملکردش اظهارنظر کنند. ضمن اینکه استقلال بازی به بازی دارد بهتر می‌شود و شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارد. وقفه‌ای که در لیگ افتاد به ضرر فرهاد و استقلال شد و بعد هم مصدومیت‌ها اتفاق افتاد اما الان روند تیم بهتر شده و من مطمئنم استقلال در پایان فصل رضایت هوادارانش را جلب می‌کند.

بازیکن اسبق زردپوشان دیار زاینده‌رود با اشاره به شرایط این تیم هم گفت: سپاهان امسال برای قهرمانی بسته شده بود و می‌توانست مدعی قهرمانی باشد. حاشیه‌های دیدار با پرسپولیس و از دست دادن 3 امتیاز آن بازی کاملا به ضرر سپاهان شد و اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد شاید معادلات لیگ تغییر می‌کرد. با این حال سپاهان هنوز فرصت قهرمانی در جام حذفی را دارد تا هوادارانش را راضی کند. البته به نظر من استقلال و سپاهان نباید ریسک کرده و کسب سهمیه را به جام حذفی موکول کنند بلکه باید سهمیه را از طریق لیگ بگیرند و بعد با خیال آسوده در جام حذفی حاضر شوند.

جمشیدیان درباره غیبت امیر قلعه‌نویی در دیدار با استقلال بیان کرد: برای قلعه‌نویی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد. قطعا نبود او روی نیمکت سپاهان روی بازی تاثیر می‌گذارد اما امیدوارم بازی زیبایی در خور نام تیم‌های استقلال و سپاهان شاهد باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز