برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم؛

صادقی: پیروزی مهمی را کسب کردیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۷۴۲۴
صادقی: پیروزی مهمی را کسب کردیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مسابقه با ماشین سازی دیدار بسیار حساسی بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را آماده می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی بعد از مسابقه با ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت:  بازی نزدیکی بود تیم ماشین سازی با توجه به شرایط جدول دنبال کنترل بازی و گرفتن یک امتیاز بود و اگر بتواند گل هم بزند. هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود. بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم این بازی روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی گل خواهد داشت دروازه بان ما هم دو توپ خیلی خوب گرفت.

سرمربی سایپا ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم تیم ما بهتر بازی کرد و کل نیمه دوم در اختیار ما بود.  این برد را به کاشانی مدیرعامل باشگاه تقدیم می‌کنم که بالای سر تیم آمدند و حمایت کردند و به خود من هم اعتماد به نفس دادند با وجود اینکه نتایج ما خوب نبود و گاهی مساوی می‌کردیم. قول می‌دهم تلاش مان را بیشتر کنیم تا رتبه ما در آخر لیگ در جدول بهتر شود.

او در مورد بازی‌های سخت آینده سایپا عنوان کرد: هفته آینده با فولاد بعد با نفت مسجدسلیمان و در آخر با پرسپولیس بازی داریم اما مهمترین بازی امشب بود همانطور که قبل از بازی هم گفتم این دیدار بسیار حساس بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را  آماده می‌کنیم.

صادقی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری این بازی سخت بود زیرا  بازی نزدیکی را شاهد بودیم و برخوردها زیاد بود و اعتراض به داور هم در جریان بازی طبیعی بود.

نظر شما