میثم بائو در گفت‌‌وگو با خبرگزاری برنا:

این بازی، بازی مازندرانی‌هاست/ موفقیت‌های پرسپولیس اتفاقی نیست/ نساجی برای این دیدار انگیزه‌های خاصی دارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷۴
این بازی، بازی مازندرانی‌هاست/ موفقیت‌های پرسپولیس اتفاقی نیست/ نساجی برای این دیدار انگیزه‌های خاصی دارد
هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در نساجی را نیز در کارنامه دارد، ارزیابی‌اش را در خصوص شرایط بازی پیش روی این دو تیم اعلام کرد و این دیدار را دیداری تمام مازندرانی خواند.

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی نساجی و پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر در روند خوبی قرار گرفته که این مساله منجر به قهرمانی زودهنگام این تیم شد. این در حالی است که نساجی هم بعد از تغییر و تحولات کادر فنی و دوران پساکرونا توانسته نتایج خوبی کسب کند. در چنین شرایطی من فکر می‌کنم این بازی زمانی جذابیت بیشتری پیدا می‌کرد که تماشاگران دو تیم به خصوص هواداران نساجی می‌توانستند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

بائو در مورد شرایط لیگ در دوران پساکرونا خاطرنشان کرد: به نظر من از زمانی که کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و تماشاگران تیم‌ها اجازه حضور در استادیوم‌ها را پیدا نکردند، فوتبال جذابی را ندیده‌ایم. به نظرم فوتبال بدون تماشاگر روحی ندارد و مثل بازی‌های دوستانه است.

او افزود: این دو تیم در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که استرس و نگرانی خاصی ندارند. پرسپولیس که هفته پیش قهرمانی‌اش را مسجل کرد، در آن سوی میدان نیز نساجی با توجه به اندوخته خوبی که تا امروز کسب کرده است، نگرانی برای سقوط ندارد و به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند باعث شود که استرس خاصی بر این دیدار حاکم نباشد و در مجموع بازی خوبی از کار درآید. نساجی در خانه‌اش بازی می‌کند و بازیکنان این تیم می‌خواهند به روند رو به رشد خود ادامه دهند در دیدار مقابل یک تیم بزرگ که پخش تلویزیونی سراسری دارد، خودشان را بیش از پیش نشان دهند. این در حالی است که پرسپولیس هم پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش، دنبال به دست آوردن رکوردهای دیگر است و این می‌تواند حال و هوای خاصی را بر این دیدار حکفرما کند.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص این دیدار صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: انگیزه خاص بازیکنان نساجی برای بازی برابر یک تیم بزرگ از یک سو و شرایط خاص زمین و بازی در چمن مصنوعی کار را برای پرسپولیس در این دیدار سخت‌تر از بازی‌های قبلی‌اش خواهد کرد.

بائو ضمن تمجید از شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این سال‌ها به ثبات تیمی و شخصیتی خوبی رسیده است. از زمان حضور برانکو در این تیم، این شرایط کم کم در پرسپولیس به وجود آمد و باعث تحول این تیم شده است. پرسپولیس با حفظ این روحیه و حفظ شاکله اصلی تیمش توانسته است 4 سال پیاپی قهرمانی را با اقتدار به دست بیاورد. یک تیم شاید یک سال بتواند روی اتفاقات و شانس قهرمان شود اما 4 قهرمانی متوالی نشان دهنده این است که نمی‌تواند  حرف و حدیثی پشت موفقیت‌های  آن باشد.

او اشاره جالبی به نفرات حاضر در این تیم‌ها داشت و گفت: این دیدار بازی مازندرانی‌هاست و فکر می‌کنم یک بازی درون استانی را در این دیدار شاهد هستیم. اسکلت اصلی پرسپولیس را بازیکنان مازندرانی تشکیل می‌دهند و این موضوع به طور قطع می‌تواند این بازی را تبدیل به بازی خاطره‌انگیزی کند.

بائو در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه تصریح کرد: با عرقی و تعصبی که به زادگاهم دارم و ضمن احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم فکر می‌کنم نساجی بتواند این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان برساند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز