شهر خودرو و مرگ تدریجی یک رویا

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۷۸۰۷
شهر خودرو و مرگ تدریجی یک رویا
باتوجه به شرایط شهر خودرو و بازی های آینده این تیم باید رویای کسب سهمیه آسیایی را برای شهر خودرویی ها از دست رفته بدانیم چون بعید است که مهدی رحمتی و یارانش با توجه به امتیازاتی که از دست داده اند بتوانند برای دومین سال پیاپی سهمیه بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تساوی مقابل صنعت نفت امیدهای تیم شهر مشهد را برای آسیایی شدن کمرنگ کرد.این تیم که با ستاره های باتجربه ای مثل مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و بازیکنان موثری مثل امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، سعید صادقی و حسین مرادمند امید زیادی داشت تا برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی بگیرد اما با تسای شب گذشته مقابل صنعت نفت رویاهای خود را برباد رفته دید.

فشار گرمای وحشتناک آبادان و خالی بودن دست بختیاری‌زاده در روز لشکر مصدومان شهرخودرو باعث شد همه امیدهای سهراب بختیاری زاده و تیمش در روز توقف تراکتور که رقیب تیمش در راه کسب سهمیه آسیایی است، خراب شود.البته شهر خودرو در هفته های گذشته با افت چشمگیری مواجه شده است. این تیم بعد از رفتن مجتبی سرآسیایی  در 4 بازی اخیر فقط 3 امتیاز گرفته و 9 امتیاز از دست داده است.

شهرخودرو در ادامه لیگ هم کار بسیار دشواری دارد و بعید است شاگردان سهراب بتوانند 9 امتیاز دیدارهای آینده را کسب کنند. شهر خودرو در هفته های آینده با استقلال، سپاهان و نساجی دیدار می کند. استقلال و سپاهان که خودشان برای کسب سهمیه می جنگند و نساجی هم که ثابت کرده به هر تیمی امتیاز نمی دهد.

با این تفاسیر باید رویای کسب سهمیه آسیایی را برای شهر خودرویی ها از دست رفته بدانیم چون بعید است که مهدی رحمتی و یارانش با توجه به امتیازاتی که از دست داده اند بتوانند برای دومین سال پیاپی سهمیه بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز