محمدرضا حیدریان:

بازیکن باید مطیع نظرات کادر فنی باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹۷
بازیکن باید مطیع نظرات کادر فنی باشد
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: انگیزه و همدلی بازیکنان، فضای بسیار خوبی در اردوی قبلی ایجاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا حیدریان، مربی تیم ملی فوتسال درخصوص سومین اردوی برگزار شده با حضور بازیکنان باتجربه گفت: شرایط اردو با وجود محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار خوب بود. ضمن اینکه انگیزه و همدلی بازیکنان باعث شد تا این اردو فضای بسیار خوب و متفاوتی داشته باشد. به هرحال حضور بازیکنان باتجربه و قدیمی بسیار اثرگذار است و بار فنی اردو را هم دستخوش تغییرات می‌کند.

او ادامه داد: البته بازیکنان در بهترین شرایط عملکردی خود قرار ندارند و با توجه به دور بودن از تمرینات، تا حدودی هم منطقی است. از چند روز آینده با شروع فعالیت پیش فصل باشگاه‌ها، بازیکنان درگیر تمرینات خواهند شد و این موضوع به رسیدن بازیکنان به سطح ایده آل کمک زیادی می‌کند. از نظرم مشکلی برای رساندن بازیکنان به حداکثر آمادگی جسمانی و فنی تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا نداریم، اما از زمان باید بهترین استفاده را کنیم. ضمن اینکه با چشم بر هم زدنی پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، جام جهانی نیز فرا می‌رسد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به جلسه‌ای که با حضور فرهاد توکلی برگزار شد، گفت: توکلی بازیکن خوبی است و خدمت زیادی به تیم ملی فوتسال ایران کرده است. اما بازیکن باید همیشه مطیع نظرات کادرفنی باشد و از رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای پرهیز کند. تیم ملی شرایط بسیار متفاوتی دارد و پیراهن آن مقدس است و هر بازیکنی باید قدر پوشیدن آن را بداند.

حیدریان افزود: توکلی از من خواست که برای بازگشت به تیم ملی پیش ناظم‌الشریعه وساطت کنم. وقتی صحبت‌هایش را شنیدم و پشیمانی او برایم مسجل شد و متوجه شدم که عذرخواهی وی قلبی است، از سرمربی تیم ملی درخواست کردم که حداقل فرصتی را درنظر بگیرد تا توکلی صحبت‌هایش را حضوری بیان کند.

او گفت: به این منظور جلسه‌ای با حضور کلیه اعضای کادرفنی و یکی، دو بازیکن قدیمی و بزرگتر تیم ملی برگزار کردیم. عذرخواهی رسمی او از سرمربی تیم و سایر اعضای کادر، مورد پذیرش ناظم‌الشریعه قرار گرفت. توکلی هم از نظر اخلاقی و هم فنی بازیکن خوبی است و در این جلسه قول داد که با همه وجود و مثل یک سرباز در خدمت خواسته های کادرفنی و پیراهن تیم ملی باشد. بازیکنان باید همگی روی هدفمان برای مسابقات قهرمانی آسیا متمرکز باشند و با توجه به زمان کمی که در پیش است، کوچکترین اشتباهی از هیچ نظر مورد قبول نخواهد بود.

نظر شما