کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مدیران باشگاه با سوءمدیریت به تیم ضربه زدند/ قهرمان لیگ هم مشکل فنی دارد چه برسد به تراکتور

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۶:۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۷۹۳۴
مدیران باشگاه با سوءمدیریت به تیم ضربه زدند/ قهرمان لیگ هم مشکل فنی دارد چه برسد به تراکتور
سرپرست اسبق تیم تراکتور گفت: تراکتور به مدیری با توانایی بالا نیاز دارد که بتواند حواشی و مشکلات باشگاه را برطرف کند و اجازه ندهد آسیبی به تیم برسد.

کاظم محمودی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور مالک زحمتکشی دارد که دو تیم تبریزی را به خوبی ساپورت می‌کند و شخصا به عنوان یک تراکتوری از او ممنونم اما واقعیت این است که هر تیمی برای موفقیت به چند فاکتور نیاز دارد. برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی مشخص در مدیریت فوتبال اهمیت زیادی دارد و آنچه مهم‌تر است حضور مدیری است که بتواند برنامه‌ها را به درستی اجرا کند. اینکه یک فرد توانمند بالای سر مجموعه باشد و آن را مدیریت کند اهمیت بسیار زیادی دارد. تراکتور به مدیری با توانایی بالا نیاز دارد که بتواند حواشی و مشکلات باشگاه را برطرف کند و اجازه ندهد آسیبی به تیم برسد.

او در ادامه با اشاره به اینکه تراکتور ابزار لازم برای قهرمانی را دارد، افزود: تراکتور با داشتن 40 میلیون هوادار، امکانات سخت افزاری مناسب و بازیکنان توانا تمام ابزار لازم برای قهرمانی را دارد. تنها کمبودی که در این تیم پرطرفدار وجود دارد یک مدیریت مناسب و کارآمد است که بتواند مجموعه را به سرانجام برساند. مالک باشگاه تراکتور باید مدیری را برای این تیم انتخاب کند که بتواند با مدیریت مناسب این تیم را هدایت کند چون تراکتور شخصیت قهرمانی دارد و تیم بزرگی است. تراکتور به مدیری با توانایی بالا نیاز دارد که بتواند حواشی و مشکلات باشگاه را برطرف کند و اجازه ندهد آسیبی به تیم برسد.

سرپرست اسبق تراکتور افزود: البته تراکتور در حال حاضر با مشکلات فنی هم روبه‌رو است اما وضعیت فوتبال ایران به گونه‌ای شده که حتی تیم قهرمان آن هم از نظر فنی کامل نیست و مشکلاتی دارد. بنابراین همین تیم تراکتور هم می‌توانست قهرمان ایران شود اما مشکلات مدیریتی و عدم ثبات در باشگاه باعث شد طلسم قهرمانی این تیم شکسته نشود. اگر باشگاه تراکتور برای سال آینده کادر مدیریتی قوی داشته باشد قهرمانی‌اش در فوتبال ایران محتمل خواهد بود.

محمودی با اشاره به افت فنی تراکتور گفت: تراکتور در بازی‌های اخیر از نظر فنی افت کرد. بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه که تا نیم فصل عملکرد خوبی داشتند بعد از پایان تعطیلات دیر به تیم اضافه شدند و همین موضوع باعث شد نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. شاید اگر این بازیکنان افت نمی‌کردند تراکتور می‌توانست نتایج بهتری بگیرد.ضمن اینکه باشگاه بازیکنان خارجی خود را هم به‌دلیل سوءمدیریت و قراردادهای نادرست از دست داد. متاسفانه مدیران تراکتور جواب اعتماد زنوزی را به خوبی ندادند و با قراردادهای غیر حرفه‌ای که با بازیکنان خارجی بستند به تراکتور ضربه زدند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز