گل گهر سیرجان صفر-فولاد خوزستان صفر

تساوی تلخ برای فولاد مدعی

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۷۹۹۱
تساوی تلخ برای فولاد مدعی
دیدار دو تیم گل گهر و فولاد در سیرجان برنده نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جدال مهم و حیاتی برای 2 تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در حالی در سیرجان برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فولادی ها که از این دیدار مهم برابر یکی از فانوس به دستان در پی پیروزی بودند به کسب یک امتیاز رضایت دهند.

در این دیدار شاگردان جلالی که برای بقا می جنگیدند در دیداری خانگی روبروی یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه قرار گرفتند. در این دیدار شاگردان نکونام با وجود بازی نسبتا برتر در کسب 3 امتیاز موفق نبودند و 2 امتیاز مهم را از دست دادند.

یوسف وکیا از گل گهر در این دیدار با کارت زرد داور روبرو شد. در آن سوی میدان نیز لوسیانو پریرا مجتبی نجاریان و امیرحسین باقرپور اخطاری های فولاد در این بازی بودند.

ترکیب گل گهر: میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، رضا علیاری(56- مهران گلزاری)، سید احمد موسوی، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، رضا محمودآبادی(74- بهنام برزای)، میلاد کمندانی(74- مهرداد عبدی)، گادوین منشا(88- سجاد آشوری)، یونس شاکری(88- مهرداد بایرامی)

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولی‌بالی، مجتبی نجاریان(80- صالح حردانی)، میلاد بدرقه، احمد عبدالله‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد(80- امیرحسین باقرپور)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز