رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مستحق پیروزی بود/ گل نساجی اتفاقی به ثمر رسید

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۸۰۲۶
پرسپولیس مستحق پیروزی بود/ گل نساجی اتفاقی به ثمر رسید
پیشکسوت پرسپولیس در تحلیل عملکرد این تیم برابر نساجی مازندران بر این باور است که تیم گل‌محمدی مقابل نساجی مستحق پیروزی بود.

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر نساجی مازندران گفت: پرسپولیس در این دیدار روی یک غافلگیری دروازه‌اش باز شد و حریف غیر از این صحنه در طول 90 دقیقه حرفی برای گفتن نداشت.

او ادامه داد: روند بازی در این دیدار به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید پرسپولیس در این بازی میزبان بود. به اعتقاد من در طول بازی همه چیز تحت کنترل پرسپولیسی‌ها بود. 

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط بازی در زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: بدون شک بازی در چمن منصوعی شرایط خاص خود را دارد و این مسئله یک مقدار در عملکرد پرسپولیسی‌ها تاثیر گذاشته بود اما در مجموع و با وجود این مسئله باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس در تمامی طول بازی یک سر و گردن از حریف بهتر بود و می‌توانست در این دیدار هم با 3 امتیاز زمین را ترک کند. 

یوسفی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی خیلی حساب شده حمله کرد و نبض بازی را در اختیار داشت و به نظر می‌رسید نساجی به امید کسب حداقل امتیاز بود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود که دفاع پرسپولیس به جز در صحنه گل بی‌اشتباه بود. 

او گفت: علی علیپور، مهاجم سرخ‌پوشان، برابر نساجی به جز پنالتی که زد، می‌توانست حداقل 2گل دیگر هم بزند اما شانس با او یار نبود. 3/5

نظر شما