ابراهیم قاسم‌پور:

کرونا وضعیت ورزش را نامشخص کرده/ خدمات بیمه‌ای صندوق مورد توجه است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۸۲۹۴
کرونا وضعیت ورزش را نامشخص کرده/ خدمات بیمه‌ای صندوق مورد توجه است
ابراهیم قاسم پور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است کرونا وضعیت نامشخصی و نامعلومی را برای همه دنیا ایجاد کرده است و ورزش هم از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: کرونا بر کیفیت زندگی همه ما تاثیر گذاشته من نیز مانند بقیه مردم سعی می کنم مسائل بهداشتی را رعایت کنم و چون همسرم نیز دارای بیماری خاص است سعی می کنم که در معرض خطر این ویروس قرار نگیرم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برگزاری لیگ برتر فوتبال در زمان شیوع کرونا را درست می داند یا نه، بیان کرد: در مورد درستی برگزاری لیگ نمی توان اظهارنظری کرد زیرا شرایط موجود تصمیم گیری را سخت کرده است. تمام لیگ های معتبر دنیا با این سئوال مواجه شدند که با وضعیت کرونا چه باید کرد. برخی لیگ خود را نیمه کاره تعطیل کردند و برخی مانند ایران لیگ های خود را بدون تماشاچی ادامه دادند.

قاسم پور تاکید کرد: البته نباید از این نکته غافل شد که لیگ های معتبر دنیا زیرساخت های مناسب بهداشتی دارند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا را مورد توجه قرار داده اند؛ ولی در ایران برخی باشگاه های ما شرایط ایجاد این وضعیت را ندارند زیرا اغلب با مشکلات مالی و بدهی رو به رو هستند.

وی در خصوص حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: فوتبال ما به علم روز دنیا نیاز دارد ولی این علم را باید مربی درجه یک و کلاس بالا به فوتبال ما بیاورد. اگر قرار است مربی های رده پایین و درجه چندم خارجی را با هزینه های سنگین بیاوریم چرا از مربی های داخلی خوب خودمان استفاده نکنیم.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: هم اکنون باشگاه ها و تیم ملی بضاعت تامین هزینه های یک مربی خارجی رده بالارا ندارند، حتی باشگاه های ما قادر جذب بازیکن خارجی نیستند و با چالش هایی چون بدهی و شکایت رو به رو هستند. ما اگر مربی های رده بالای داخلی را با هزینه کمتر نسبت به مربی درجه چند خارجی به کار گیریم می توانیم بخشی از آن هزینه را صرف دوره های آموزشی مربیان داخلی در خارج از کشور و یا برگزاری کلاس های مربیان خارجی در کشور کنیم.

قاسم پور افزود: صندوق حمایت خدمات خوبی چون بیمه تکمیلی را برای ما پیشکسوتان تدارک دیده و این اقدام باعث دلگرمی امثال من است. از مسئولان وزارت ورزش می خواهم که از این مجموعه حمایت کنند تا مسیر خدمت دهی به پیشکسوتان برای صندوق هموارتر شود.

ابراهیم قاسم پور، ستاره، مربی و کارشنای توانای فوتبال ایران در سال 1336 به دنیا آمد. او لژیونر و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران است. قاسم پور، عضو تیم های ملی جوانان و بزرگسالان و از بهترین و پر افتخارترین بازیکنان آسیا در دهه ی ۷۰ و ۸۰ میلادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز