با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

شصت و ششمین نشست هیات اجرایی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۸۴۰۲
شصت و ششمین نشست هیات اجرایی برگزار شد
شصت و ششمین نشست هیات اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستور جلسه از پیش تعیین شده برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص شصت و ششمین نشست هیات اجرایی گفت: این نشست با حضور صالحی امیری رئیس، طاهره طاهریان نائب رئیس و علیرضا رحیمی، علی دادگر، عبدی افتخاری و محمد علیپور اعضای هیات اجرایی ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای  این نشست  بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون اتفاقات اخیر در خصوص برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو ونامه‌های واصله از ستاد برگزاری بازی‌های و کمیته بین المللی المپیک صورت گرفت.

وی ادامه داد: قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در بخش دوم نشست هیات اجرایی با حضور در این جلسه گزارش مبسوطی از عملکرد این مرکز در خصوص فعالیت‌های چند ماه اخیر ارائه دادند. در این گزارش به برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده آکادمی ملی المپیک اشاره شد که به گفته قراخانلو اکثریت این برنامه‌ها به اجرا رسیده و طبق پیش بینی‌ها به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته‌اند.

وی یادآور شد: رئیس آکادمی ملی المپیک در ادامه گزارش خود به برنامه‌های سال 99 و محدودیت‌های ناشی شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اعلام داشت که آکادمی ملی المپیک با تغییر رویکرد در فعالیت‌هایش به سمت برگزاری دوره‌های آنلاین و مجازی گام برداشته و ارائه خدمات مشاوره‌ای علمی و تخصصی به ورزشکارن و کادر فنی تیم‌ها  را در دستور کار قراداده است. به گفته او خوشبختانه  استقبال خوبی از برنامه‌های آنلاین کمپ تمرینات مجازی تیم‌های ملی مخصوص ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به المپیک 2020 صورت گرفته و در همین راستا تا کنون  14 کارگاه فنی و تخصصی به صورت مجازی برای مخاطبین آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران و جامعه ورزش اجرا شده است.

 در ادامه نشست صالحی امیری به نیابت از سایر اعضای هیات اجرایی ضمن تقدیر و تشکر از از تلاش‌ها و خدمات قراخانلو و همکارانش در این مرکز، از فعالیت‌های صورت گرفته در ایام کرونا ابراز رضایت نمود.     

سخنگوی کمیته ملی المپیک به صحبت‌های صالحی امیری پیرامون عملکرد آکادمی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تولیدات و فعالیت‌های آکادمی ملی المپیک از اعتبار علمی و اجرایی و استاندارد لازم برخوردار است و به گفته ریاست کمیته ملی المپیک این مرکز به مثابه سازمانی است که چندین ماموریت را در  یک زمان دنبال می‌کند و آنچه تا کنون مشاهده شده نشان از برنامه محور بودن این مرکز دارد که فعالیت‌هایش مبتنی برنیاز سنجی و تقاضاهای صورت گرفته از سوی فدراسیون‌ها می‌باشد. البته این را هم باید در نظر داشت که آکادمی با قدمت 20 ساله نیاز به تامین اعتبار برای بازسازی  و به روز نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارد که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

دستور جلسه بعدی هیات اجرایی ارائه گزارش واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی بود که به دلیل ضیق وقت به جلسه بعدی موکول شد.

در ادامه شصت و ششمین نشست هیات اجرایی تعدادی از درخواست‌های واصله از سوی فدراسیون‌های المپیکی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

نظر شما