سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای ما بد است بازی‌های لیگ در چمن مصنوعی برگزار می‌شود/ علیپور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۸۵۰۲
برای ما بد است بازی‌های لیگ در چمن مصنوعی برگزار می‌شود/ علیپور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد
مهاجم مازندرانی پرسپولیس گفت: اگر در بازی اخیر نساجی و پرسپولیس، تماشاگران حضور داشتند بدون شک بازی از جذابیت‌های بیشتری برخوردار می‌شد و نمایش بهتری را از دو تیم می‌دیدیم.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: امتیازات این دیدار برای دو تیم حساسیت‌های زیادی نداشت و از این جهت تیم‌ها در طول بازی استرس مربوط به کسب امتیاز را نداشتند. البته نکته منفی که در این دیدار حاکم بود، این موضوع بود که این بازی در غیاب هواداران و تماشاگران برگزار شد. اگر امکان بازی با حضور تماشاگران در این دیدار وجود داشت بدون شک این بازی با کیفیت و جذابیت بیشتری برگزار می‌شد.

او در مورد نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، اظهار داشت: دو تیم برای پیروزی و برد در زمین حضور داشتند اما روند بازی در طول 90 دقیقه پایاپای بود و در مجموع فکر می‌کنم تساوی، نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود.

پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس ضمن گلایه نسبت به زمین برگزاری این دیدار گفت: چرا باید در بهترین شرایط آب و هوایی این بازی در زمین چمن منصوعی برگزار شود؟ برگزاری بازی در چنین زمین‌هایی در تمام دنیا تقریبا منسوخ شده و برای فوتبال ایران و فوتبال مازندران بد است که بازی تیم لیگ برتری این استان در زمین چمن مصنوعی برگزار شود.

مهاجم اسبق سرخ‌ها در ادامه با اشاره به شرایط مهاجمان این پرسپولیس افزود: در حال حاضر اوضاع و شرایط مهاجمان خوب است و آنها توانسته‌اند گل‌های مهم و حساسی را برای پرسپولیس به ثمر برسانند. البته مهاجمی مثل علیپور در نیم فصل کمی نوسان داشت اما هر چه از بازی‌ها گذشت، رفته‌رفته اوضاع و شرایطش بهتر شد و حالا روند خوبی را دنبال می‌کند. در مورد مهدی عبدی هم باید بگویم او جوان است و با انگیزه و با توجه به این که گل‌محمدی در تفکراتش استفاده از جوان‌ها را گنجانده او و دیگر بازیکنان جوان پرسپولیس می‌توانند از این مساله بهترین بهره را برده و توانایی‌هایشان را نشان دهند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز