روزهای دشوار شماره ۱۰؛

روانشناس استقلال برای قایدی دست به کار شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۲:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۸۶۱۰
روانشناس استقلال برای قایدی دست به کار شد
روانشناس باشگاه استقلال که به تازگی به مجموعه این تیم اضافه شده ماموریت بازگرداندن مهدی قایدی به روزهای خوبش را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حضور روانشناس در کنار یک تیم فوتبال در تیم‌های حرفه‌ای دنیا امری عادی و معمول است اما این موضوع هنوز در فوتبال ایران به طور کامل جا نیفتاده و حتی برخی از مربیان سنتی مقابل پیشنهاد استفاده از روانشناس مقاومت می‌کنند. هفته پیش بود که مدیرعامل استقلال جواد خلعتبری را که دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی دارد به مجموعه استقلال اضافه کرد تا به بازیکنان و اعضای کادر فنی خدمات مشاوره ارایه دهد.

این دکتر که کارش را در استقلال آغاز کرده از طرف کادر فنی استقلال مامور شده تا به وضعیت مهدی قایدی رسیدگی کند. قایدی که لیگ نوزدهم را با رویای آقای گلی آغاز کرد، 10 هفته است که در حسرت گلزنی به سر می‌برد و از نظر روحی وضعیت چندان خوبی ندارد. این مهاجم این روزها استرس زیادی را به خاطر گل‌نزدن تحمل می‌کند و حتی وقتی در جریان بازی با سپاهان تعویض شد، به دلیل ناکامی در گلزنی گریه کرد به طوری که فرهاد مجیدی برای دقایقی بازی تیمش را رها کرد و این مهاجم کم سن و سال را در آغوش گرفت و به او دلداری داد. 

برهمین اساس، شنیده می‌شود مجیدی از روانشناسی که به تازگی به جمع استقلالی‌ها اضافه شده خواسته به قایدی مشاوره بدهد و او را از شرایط استرسی دور کند. باید دید تدبیر مجیدی برای بازگرداندن قایدی به روزهای خوبش و استفاده از مشاور تاثیرگذار خواهد بود یا نه. سرمربی جوان استقلال در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به درخشش ستاره‌هایش نیاز دارد و به همین دلیل دست به هر کاری می‌زند تا بازیکنانش بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز