با ادامه کرونا، کشتی حتما متضرر خواهد شد؛

سروری: امیدوارم در المپیک به مشکل نخوریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۸۷۶۲
سروری: امیدوارم در المپیک به مشکل نخوریم
رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی گفت: با تعطیلی که به علت کرونا به وجود آمده رشته کشتی حتما متضرر خواهد شد، اما به هر قیمتی نمی‌خواهیم آینده‌سازان کشتی را در معرض خطر قرار دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس سروری رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با این تعطیلی که به علت کرونا به وجود آمده حتما کشتی متضرر خواهد شد  و این موضوع قطعا تبعاتی خواهد داشت و امیدوارم در المپیک و همچنین به طور کلی در آینده کشتی به مشکل نخوریم.

سروری در مورد کشتی استان خراسان جنوبی گفت: تمام تلاش خود را در این سه سال برای رشد و توسعه ورزش کشتی استان مخصوصا سنین پایه قرار دادیم ولی متاسفانه در نیمه دوم سال ۹۸ با ورود میهمانی ناخوانده به نام  کرونا و بسته شدن سالن های کشتی نتوانستیم برنامه فنی سال ۹۹ را آغاز کنیم. البته ورزشکاران شاخص کشتی استان تمرینات انفرادی خودشان را دنبال می کنند.

رئیس هیات کشتی استان گفت: کشتی گیران خراسان جنوبی بصورت انفرادی در پارک ها بصورت هوازی تمرینات خود را زیر نظر مربیان دنبال می‌کنند.

سروری در خصوص زمان شروع تمرینات و بازگشایی باشگاه ها نیز گفت: تمام تصمیمات ما بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و فدراسیون کشتی خواهد بود.  تمامی سالن های سطح استان بر اساس گزارش روسای هیات های شهرستان ها ضدعفونی شده و بعضا اگر نیاز به ترمیم و یا بازسازی داشته به صورت کامل انجام پذیرفته است.

سروری ادامه داد: چند برنامه شاخص برای سال ۹۹ داریم که می توان به طرح استعدادیابی دانش آموزان طبق تفاهم نامه منعقده فدراسیون کشتی و آموزش و پرورش و بالطبع آن در استان و شهرستانها، طرح استعدادیابی روستا به روستا با توجه به پتانسیل موجود در این مناطق، دعوت از مربیان نام آشنای کشتی کشور جهت دوره های دانش افزائی، اردوهای کوتاه مدت برای سنین پایه، اعزام کشتی گیران شاخص استان با نظر کمیته فنی به استان های صاحب نام کشتی کشور اشاره نمود.

رئیس هیات کشتی استان عنوان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر این ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت ببندد تا ما بار دیگر شاهد حضور کشتی گیران در باشگاه ها و برگزاری رقابت های ملی باشیم.

سروری در پایان ضمن تشکر از همه دلسوزان به ورزش اول کشور بالاخص فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اولین برنامه ما پس از اجازه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برگزاری سومین دوره مسابقات منطقه ای جام پیشکسوت پاسداشت بزرگان کشتی استان خواهد بود که سال های قبل با حضور تیم هایی از استان های خراسان، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شده بود، است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز