پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است؛

رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۹۰۱۷
رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه در حال حاضر در تلاش است تا از منابع مختلف، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز اقدام کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، اظهار کرد: در شرایط دشواری هستیم که چند پرونده بین‌المللی که ممکن است برای پرسپولیس دردسرساز شوند، در مراحل مهمی هستند و بعد از پرداخت نشدن طلب مربیان و بازیکنان خارجی در یکی، دو سال گذشته اکنون آن زمان تاریخی و سرنوشت‌ساز برای باشگاه فرا رسیده است.

او ادامه داد: با خودمان تعارف نداریم. پیش از این با برانکوی بزرگ خوب رفتار نشد و او بعد از کسب 7 جام با پرسپولیس شایسته این موقعیت نبود اما با وجود مسائل و مشکلات مالی فراوان، استارت حل کامل این مشکل و راحت کردن خیال هواداران از چند ماه پیش زده شده است. از جمله اینکه از مدت‌ها قبل تلاش‌ها در زمینه‌های حقوقی، نامه‌نگاری‌ها و تامین منابع مالی آغاز شده و گام‌های مهمی هم در این جهت برداشته شده است.

رسول‌پناه گفت: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در تلاش است تا از منابع مختلف، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز اقدام کند و امیدواریم با تلاش‌هایی که در هیات مدیره و از سوی معاونان و مدیران و همه ارکان مجموعه در حال انجام است موفق به انجام این مهم شویم. به این معنی که به جای استفاده از ظرفیت‌های حقوقی برای عقب انداختن پرداخت‌ها و ارجاع آن به آینده و احتمالا مدیران آینده، نسبت به حل مشکل هر چند سخت و دشوار اقدام شود. در این مسیر قطعا حمایت روانی و معنوی هواداران بسیار موثر خواهد بود و انگیزه و انرژی لازم را به مجموعه خواهد داد.

او گفت: چندی پیش در نامه‌ای به فیفا، درخواست شد طلب دو دستیار برانکو یعنی زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود که در موارد قبلی به عنوان یک رویه قابل قبول از سوی فیفا پذیرفته شده بود. همچنین در ارتباط با مطالبات مارکو استیلینوویچ هم برنامه‌ریزی شده که به زودی نسبت به تسویه مطالبات وی اقدام شود. همه اینها در حالی است که برنامه اصلی باشگاه در این زمان مربوط به تامین منابع مالی برای انجام تعهدات نسبت به برانکو ایوانکوویچ بوده است.

سرپرست باشگاه گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور پس از شیوع کرونا، فراهم کردن هزینه‌های جاری باشگاه، پرداخت مطالبات چند طلبکار سابق، بالا رفتن نرخ ارز و ... کار سخت و دشواری پیش روی باشگاه بود اما الان در مراحل آخر آن هستیم و ان‌شاءالله با کمک خدا و دعای خیر هواداران این پرونده به خوبی و خوشی تمام می‌شود تا کام هواداران بعد از پوکر قهرمانی تلخ نشود. 

او با اشاره به واریز نشدن پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه گفت: قرار بود پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه برسد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم بعد از رسیدن این پول بخشی از طلب برانکو را به حسابش بریزیم و بخش دیگری را هم تا پایان هفته به حسابش واریز کنیم. با این حال بعد از نشستن پول در حساب باشگاه این کار حتما صورت می‌گیرد و ما در چند مرحله طلب آقای برانکو را پرداخت خواهیم کرد. 

نظر شما