سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

موفقیت‌های پرسپولیس اتفاقی نیست/ سخت‌تر از قهرمانی، حفظ آن خواهد بود/ برانکو خدمت بزرگی به پرسپولیس کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۶:۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۹۱۱۷
موفقیت‌های پرسپولیس اتفاقی نیست/ سخت‌تر از قهرمانی، حفظ آن خواهد بود/ برانکو خدمت بزرگی به پرسپولیس کرد
مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس موفقیت‌های اخیر این تیم و قهرمانی در لیگ نوزدهم را حاصل تفکراتی می‌داند که برانکو ایوانکوویچ در این تیم به ایجاد کرد و باعث شد شاهد تداوم قهرمان‌ های پرسپولیس در چند فصل اخیر باشیم.

سعید عزیزیان، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و مربی اسبق دروازه‌بانان سرخ‌پوشان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تبریک به پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی در لیگ نوزدهم گفت: این موفقیت علاوه بر تلاش بازیکنان و کادر فنی فعلی، نشات گرفته از روحیه‌ای است که برانکو در پرسپولیس ایجاد کرد. برانکو خدمت بزرگی به پرسپولیس کرد و تیم خوبی را ساخت و به مربیان بعدی این تیم تحویل داد. با حفظ اسکلت اصلی تیم موفق برانکو، قهرمانی برای این تیم راحت‌تر شد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: علاوه بر شرایط خوبی که برانکو برای سرخ‌پوشان ایجاد کرد، حضور کادر فنی کاملا پرسپولیسی که به کار در پرسپولیس و فضای خاص تیم‌های بزرگ اشراف دارد، کمک کرد تا شاهد تدوام موفقیت‌های این تیم باشیم. با حضور یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داوود فنایی و افشین پیروانی کادر نیمکت پرسپولیس شرایط خوبی در فصای تیم حاکم است و این مساله در کنار توانایی فنی بازیکنان دست به دست هم داد تا پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود.

مربی و دروازه‌بان اسبق سرخ‌ها ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم درون دروازه، تصریح کرد: هم بیرانوند و هم رادوشوویچ در آن فصل کم نوسان و کم اشتباه بودند و این موضوع در کنار ساختار دفاعی قوی که پرسپولیس از آن بهره‌مند است باعث شد این تیم در حال حاضر با کمترین گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص بدهد.

عزیزیان در پایان گفت: موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس اصلا اتفاقی و روی شانس نیست. به اعتقاد من کسب قهرمانی سخت است اما سخت‌تر از آن، حفظ قهرمانی است که پرسپولیس با 4 قهرمانی متوالی این کار سخت را انجام داده است. به نظر من با حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل بعد و جذب 3-4 بازیکن جدید در برخی خطوط، پرسپولیس می‌تواند در فصل بعد برای پنجمین بار متوالی هم قهرمان شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز