محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برخی بازیکنان برای پیراهن استقلال کوچک هستند/ آبی‌پوشان یکی مثل کریم باقری می‌خواهند/ از تلویزیون هم معلوم است حسینی اعتماد به نفس ندارد!

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۴:۵۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲۴
برخی بازیکنان برای پیراهن استقلال کوچک هستند/ آبی‌پوشان یکی مثل کریم باقری می‌خواهند/ از تلویزیون هم معلوم است حسینی اعتماد به نفس ندارد!
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنانی که الان در استقلال بازی می‌کنند هنوز به آن پختگی و بزرگی لازم برای حضور در این تیم بزرگ نرسیده‌اند و برای پیراهن استقلال کوچک هستند.

محسن یوسفی، بازیکن اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: فارغ از هر نتیجه‌ای که استقلالی‌ها امسال کسب کنند، فرهاد مجیدی باید در این تیم بماند. استقلال در سال‌های اخیر با بزرگان و اسطوره‌های خود رفتار خوبی نداشته است. اسطوره‌هایی که مایه افتخار هواداران بودند را با راحتی از دست دادیم. کسانی مثل امیر قلعه‌نویی، صمد مرفاوی، علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی که هر کدام به نوعی برای استقلال افتخارآفرین بوده‌اند با بدترین شکل از استقلال رفتند و آنها را از دست دادیم. اگر رفتاری که با این بزرگان داشتیم را با مجیدی هم داشته باشیم و اسطوره‌سوزی کنیم دیگر کسی از جنس استقلال برای این تیم باقی نمی‌ماند. به همین دلیل فقط باید از او حمایت کنیم و به خودش و بازیکنانش روحیه دهیم و اگر هم انتقادی هست باید دوستانه و در فضایی مناسب مطرح شود.

او ادامه داد: باشگاه استقلال باید از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر برایش افتاده درس عبرت بگیرد و آنها را تکرار نکند. کاملا مشخص است استقلال در سال‌های اخیر راه را اشتباه رفته است. فرهاد مجیدی آدم کمی برای استقلال نیست. هواداران بهترین خاطرات 10 سال اخیرشان با فرهاد بوده و او در سال‌های پایانی فوتبالش واقعا درخشید تا محبوبیتش پیش هواداران صدبرابر شود. حتی اگر فرهاد امسال هم نتواند با استقلال جام بیاورد باید حمایت شود و بماند. البته به هواداران استقلال تاحدودی حق می‌دهم که به خاطر ناکامی‌های سال‌های اخیر و قهرمانی‌های پرسپولیس دلگیر باشند اما ما جز فرهاد مجیدی مربی دیگری از جنس استقلال نداریم و از هواداران می‌خواهم بیشتر صبوری به خرج دهند. اطمینان دارم استقلال با خرید چند بازیکن و مدیریت درست در سال آینده می‌تواند موفق باشد.

یوسفی با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنان استقلال افزود: برخی بازیکنانی که الان در استقلال بازی می‌کنند هنوز به آن پختگی و بزرگی لازم برای حضور در این تیم بزرگ نرسیده‌اند و برای پیراهن استقلال کوچک هستند. متاسفانه استقلال خیلی زود از حضور بازیکنان بزرگ خالی شد و این موضوع به تیم ضربه زد. رفتارهایی که از برخی بازیکنان در دیدارهای حساس می‌بینیم واقعا در شان بازیکن تیم بزرگی مثل استقلال نیست. کاملا مشخص است استقلال از داشتن یک بازیکن بزرگ که درون تیم را مدیریت کند رنج می‌برد و جای چنین کسی واقعا در تیم خالی است. استقلال از نظر فنی فوق‌العاده است و با بضاعتی که دارد خوب بازی می‌کند اما نیاز به مدیریت اوضاع تیم دارد. فکر می‌کنم اگر استقلال یکی مثل کریم باقری داشت به این همه حاشیه دچار نمی‌شد.

هافبک چپ اسبق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من خود فرهاد مجیدی با توجه به اینکه زمانی کاپیتان استقلال بود باید بیشتر از اینها تیمش را مدیریت کند. این انتقاد را به فرهاد دارم که وقتی هم در استقلال کاپیتان بود برای اینکه درگیر حاشیه نشود خودش را منزوی کرده بود و به عنوان کاپیتان هیچ‌وقت وارد حاشیه‌های تیم نمی‌شد و دخالت نمی‌کرد. شاید این مدل رفتار مجیدی به نفع خودش بود و هیچ‌وقت به حاشیه نمی‌رفت اما به عنوان بزرگتر استقلال باید در بسیاری از کارها دخالت می‌کرد و پل ارتباطی بازیکنان با باشگاه می‌شد. الان هم فرهاد باید چنین بازیکن یا مدیری کنار خودش داشته باشد. البته وریا غفوری تا حدی این نقش را ایفا می‌کند اما من از او و یکی، دو بازیکن دیگر انتظار دارم بیشتر از این‌ها در خدمت تیم باشند.

یوسفی با انتقاد از سیدحسین حسینی گفت: بازیکنی که می‌خواهد در استقلال بدرخشد حتما باید پختگی لازم و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. شاید حسینی در هر تیم دیگر حتی اگر گل بد بخورد هم کسی از او ایرادی نگیرد و مورد تمجید قرار بگیرد اما در استقلال اوضاع فرق دارد. حسینی هم در فصل اخیر آن‌طور که باید و شاید نتوانست به استقلال کمک کند. کاملا مشخص است حسینی اعتماد به نفس و روحیه پائینی دارد و این موضوع را می‌توان حتی از تصاویر تلویزیونی هم فهمید. اینکه چرا باشگاه استقلال با درخواست عجیب حسینی برای اینکه خودش تنها گلر اصلی استقلال باشد هم جای سوال دارد چون هیچ باشگاه حرفه‌ای نباید به یک بازیکن اجازه دخالت در این امور را بدهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حتما باید تقویت شود. قطعا مجیدی هم به این نتیجه رسیده و امیدوارم باشگاه بتواند شرایطی برای او فراهم کند که بازیکنان مورد نیازش را بخرد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز