حسن کرباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مربیان غیررسمی ضربه بزرگی به بدنسازی می‌زنند/ با متخلفین ورزشی صفحات اجتماعی از طریق پلیس فتا برخورد می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵۸
مربیان غیررسمی ضربه بزرگی به بدنسازی می‌زنند/ با متخلفین ورزشی صفحات اجتماعی از طریق پلیس فتا برخورد می‌شود
سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: مربیان غیررسمی در صفحات اجتماعی می‌توانند ضربه بزرگی رشته‌های آمادگی جسمانی وارد کنند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن کرباسی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، در خصوص فعالیت مربیان مجازی در صفحات اجتماعی و آثار منفی آن عنوان کرد: مربیانی که مورد تائید فدراسیون نیستند می‌توانند ضربه بزرگی به جامعه این رشته ورزشی را بزنند. از نظر قانونی کسانی که واقعاً مربی هستند را نمی‌توانیم مورد بازخواست قرار دهیم اما چند نمونه از افرادی که اظهار می‌کنند مربی فدراسیون هستند را از طریق مراجع قضایی پیگیری کردیم. تعدادی هم که واقعا مربی فدراسیون هستند اما کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند را کمیته انضباطی فدراسیون خواسته است. بر این اساس حکم‌های برخی از آن‌ها تعلیق شد یا درجه حکم‌هایشان تنزل پیدا کرد.

کرباسی افزود: وقتی فردی مربی رسمی فدراسیون است و کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی را گذرانده، ما در مقابل او موظف هستیم تا حمایت‌شان کنیم. قطعاً افرادی که غیرمجاز و در صفحات اجتماعی فعالیت می‌کنند شامل این حمایت نمی‌شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: مربیان مجازی در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی و فعلی رشته‌های بدنسازی محسوب می‌شود که این موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری می‌کنیم. اگر با افرادی که فعالیت گسترده‌تری دارند، برخورد شود دیگر مربیان حد و حدود خود را می‌دانند. در این زمینه مردم نباید به تمام مربیان در صفحات اجتماعی اعتماد کنند. در همین راستا باید فرهنگ‌سازی گسترده‌ای صورت بگیرد، ما هم سعی داریم از طریق رسانه‌ها این کار را پیش ببریم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز