محمد بنا:

بیشتر دوست دارم کشتی‌گیران درگیر تیم‌ ملی باشند نه لیگ/ نباید نخبگان ورزشی خود را در مسیر خطرناک قرار دهیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۹۳۵۸
بیشتر دوست دارم کشتی‌گیران درگیر تیم‌ ملی باشند نه لیگ/ نباید نخبگان ورزشی خود را در مسیر خطرناک قرار دهیم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید نخبگان ورزشی خود را در مسیر خطرناک قرار دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، در حاشیه مراسم کمک مومنانه که در فدراسیون کشتی برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مراسم  کمک و همیاری امیدوارم در سراسر کشور ترویج پیدا کند. کرونا خیلی بدی‌ها داشت. شهروندان زیادی را از ما گرفت و کادر درمان را درگیر کرد اما یک پیام مهم داشت که امیدوارم دیده شود. این ویروس به ما همدلی و یاری آموخت. امیدوارم تمام اقشار مختلف مردم این همیاری را درک کنند. نباید کرونا برای برخی به بازار سودجویی تبدیل شود. 

او در زمینه برگزاری لیگ یادآور شد: مساله  موافقت یا مخالفت نیست لیگ تنها منبع درآمد کشتی‌گیران است اینکه برگزار شود یا نه به تصمیمات وزارت بهداشت بستگی دارد قرار نیست خودسر لیگ را برگزار کنیم. من قبل از این هم دوست داشتم کشتی‌گیر درگیر تیم ملی باشد تا لیگ، اما نمی‌شود از مساله مالی و درآمد کشتی‌گیران چشم پوشی کرد. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات لیگ نیاز به مجوز وزارت بهداشت داریم آنان توصیه فاصله 2 متری دارند اما آیا در کشتی فاصله 2 متری وجود دارد؟ زمان مسافرت کشتی گیر چه اتفاقاتی ممکن است برای او رخ دهد آیا در مسیر این مسافرت‌ها احتمال ندارد که کشتی گیر مبتلا به ویروس شود.

او گفت: حسین نوری ملی‌پوش این رشته مبتلا به ویروس شد و درمان او به سختی انجام گرفت آیا ضمانتی وجود دارد که وی دوباره به ویروس مبتلا نشود یا اینکه این ویروس بر ریه او تاثیر نداشته باشد؟ ما نباید نخبگان ورزشی خود را در مسیر خطرناک قرار دهیم. اگر المپیک برگزار شود ما به این نخبگان احتیاج داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز