احمد سعادتمند:

پس از چند دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲۸
پس از چند دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خداوند منان را شاکریم که پس از سه چهار دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره بازدید امروزش از کمپ حجازی گفت: امروز توفیق داشتیم در کنار آقای حجت نظری عضو محترم هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر، آقای حیدری شهردار منطقه پنج و خانم تراشی شهردار ناحیه بازدیدی از کمپ حجازی داشته باشیم. این بازدید در راستای تجهیز، توسعه و تکمیل کمپ بوده و با توجه به اینکه در آستانه دریافت سند رسمی برای باشگاه استقلال هستیم، بنا داریم با مشارکت سرمایه گذاران متعددی که متقاضی این امر هستند، آن مکان را به یک فضای مناسب برای باشگاه استقلال تبدیل کنیم. 

او افزود: ترمیم سکوها و ترمیم چمن، ساخت استخر، سونا و جکوزی به شکلی استاندارد و حتی ساخت یک هتل در این مجموعه را پیش بینی کرده‌ایم. امیدوارم این اتفاق رخ هد. همیشه این سوال بود که چرا در کمپ حجازی تمرینات انجام نمی‌شود و تیم به آنجا نمی‌رود که با همکاری شهرداری و تلاش‌های آقای نظری و با کمک هواداران امیدواریم هرچه زودتر این اهداف رقم بخورد و به زودی تیم استقلال راهی آن مجموعه شود و حتی برای کسب درآمد گاهی به تیم های دیگر هم آن امکانات را اجاره دهیم.

سعادتمند در خصوص مالکیت و گرفتن سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال، گفت: خداوند منان را شاکریم که پس از سه چهار دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است. این اتفاق خوب را به هواداران و همه استقلالی‌های عزیز تبریک می‌گویم. پس از سه چهار ماه تلاش بی وقفه از سوی باشگاه استقلال، گروه حقوقی که پیگیر این کار بودند و با هماهنگی های انجام شده با دستگاه‌های مرتبط، توانستیم امروز سند رسمی ورزشگاه مرغوبکار را برای باشگاه استقلال بگیریم. این سند قطعا یکی از سندهای افتخار برای این باشگاه است و می‌تواند با توجه به متراژ و وسعتش، آورده خوبی محسوب شود. ارزش ریالی این مجموعه بسیار بالاست. ما می‌توانیم با این سند در بخش سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذاران داخلی کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در هفته بعد هم یک خبر مسرت بخش دیگر هم به هواداران بدهیم.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: اگرچه هوادارانمان علاقمند به تمدید قراردادها و جذب بازیکن جدید و ... هستند و البته ما هم معتقدیم که این مسئله مهم است ولی ما باید در بخش زیر ساختی و درآمد پایدار هم روی پای خودمان بایستیم. ما حداقل باید به نقطه صفر برسیم تا بتوانیم بازیکنان با کیفیتی جذب کنیم و در رده‌های پایه هم سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم و به نتیجه مورد نظر برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز