وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جوانگرایی بین مربیان لیگ باید بیشتر شود/ گل‌محمدی می‌تواند به بیات هم اعتماد کند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۶
جوانگرایی بین مربیان لیگ باید بیشتر شود/ گل‌محمدی می‌تواند به بیات هم اعتماد کند
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است اعتماد یحیی گل‌محمدی به بازیکنان جوان می‌تواند برای گلر جوان سرخ‌پوشان نیز نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.

وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: با وجود این که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده در بازی اخیر این تیم برابر نساجی، تیم عملکرد خوبی را از خود نشان داد و حتی می‌توانست این دیدار را نیز مثل بازی‌های اخیرش با پیروزی پشت‌سر بگذارد.

او ضمن اشاره به انگیزه خوبی که با وجود مسجل شدن قهرمانی این تیم در مجموعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: حضور کادر تمام پرسپولیسی و انگیزه‌ای که مجموعه کادر فنی به تیم تزریق کرده، باعث شده بچه‌ها هنوز انگیزه و میل به موفقیت و پیروزی را داشته باشند که این مساله، اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. گل‌محمدی مربی جوانی است و بازیکنان از او حرف شنوی دارند و این موضوع به او و تیمش کمک کرده که نتایج خوبی را کسب کنند.

قلیچ در ادامه تصریح کرد: حضور مربیان جوانی که استفاده از بازیکنان جوان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار می‌دهند، یک موضوع خوب برای فوتبال ما است و باید در تیم‌های دیگر هم رواج پیدا کند و چرخه‌ استفاده از یکسری مربی تکراری در تیم‌های لیگ برتری که باعث شده خیلی از مربیان جوان پست خط بمانند، در لیگ ایران برداشته شود.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط دروازه‌بانان سرخ‌پوش در این فصل اظهار داشت: به نظرم در فصل اخیر هم رادو خوب بود و هم بیرانوند. حالا که بیرانوند از پرسپولیس جدا شده، وظیفه رادوشوویچ سنگین‌تر از قبل شده است. به اعتقاد من شرایط رادو به گونه‌ای است که در فصل بعد هم می‌تواند شرایط خوبی را برای درون دروازه پرسپولیس رقم بزند، ضمن این که کادر فنی با حضور رادو و فرصت دادن به دروازه‌بان جوان و آینده‌داری مثل امیرحسین بیات، می‌تواند برای فصل بعد هم نگرانی از دروازه پرسپولیس نداشته باشد. شما ببینید بازیکن جوانی مثل مهدی عبدی آمد و خوش درخشید. به اعتقاد من گل‌محمدی به بیات هم می‌تواند اعتماد کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز