مرتضی آقاخان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حریف آسانی برای فولاد نیستیم/ شیوع کرونا به نفع من شد!

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۹۵۹۵
حریف آسانی برای فولاد نیستیم/ شیوع کرونا به نفع من شد!
بازیکن تیم سایپا گفت: بعد از مصدومیت طولانی که گذراندم به تیم سایپا اضافه شدم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم روز به روز بهتر شوم.

مرتضی آقاخان، هافبک تیم سایپا، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر در این هفته‌ها شرایطم به‌گونه‌ای پیش رفته که توانستم جزو نفرات اصلی وارد زمین شوم و تمام تلاشم را کردم که نظر کادر فنی را در بازی و تمرین پیاده کنم و بتوانم شرایط خودم را هم بهتر کنم.

او در خصوص پیروزی اخیر سایپا برابر ماشین‌سازی تصریح کرد: این بازی هم برای ما و هم برای ماشین‌سازان خیلی مهم بود. همین مساله باعث شد 2 تیم خیلی محتاطانه بازی می‌کردند ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کادر فنی با ما داشت، بچه‌ها با اعتماد به نفس بهتری در زمین حاضر شدند و فکر می‌کنم تقریبا 90 درصد اوقات نیمه دوم را روی بازی سوار بودیم و واقعا مستحق پیروزی و 3 امتیاز بازی بودیم.

آقاخان در مورد اهمیت دیدار آینده تیمش برابر فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد جزو تیم‌های بالای جدول است و برای سهمیه می‌جنگد ولی به نظر من تیم ما در این 2 هفته اخیر نشان داده که روند صعودی را داشته؛ مطمئنا با آنالیز و سیستمی که کادر فنی برای این بازی اتخاذ می‌کنند حریف آسانی برای فولاد نیستیم و تمام تلاش و تمرکزمان این است که بتوانیم نظرات کادر فنی را انجام بدهیم و از اهواز دست پر برگردیم.

او در خصوص فرسایشی شدن لیگ برتر تصریح کرد: لیگ امسال با وجود کرونا بیشتر به نفع من شد و بیشتر تمرین کردم و زودتر آماده شدم ولی خیلی طول کشید و بازیکنان و کادر فنی خیلی اذیت شدند. فشار بدنی سنگینی را بازیکنان متحمل شدند و فکر کنم 2 یا 3 دوره تمرینات بدنسازی انجام دادند. امیدوارم  درنهایت لیگ امسال خوب تمام شود و بازیکنان تیم‌ها آسیب نبینند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز