رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برانکو مجموعه کاملی را تحویل مربیان بعدی پرسپولیس داد/ بیرانوند به یک شرط در بلژیک موفق می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۵:۴۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۹۶۶۵
برانکو مجموعه کاملی را تحویل مربیان بعدی پرسپولیس داد/ بیرانوند به یک شرط در بلژیک موفق می‌شود
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است علیرضا بیرانوند اگر بتواند خود را با شرایط خاص حاکم بر بلژیک وفق دهد و مشکلی از نظر یادگیری زبان نداشته باشد، می‌تواند در تیم جدیدش موفق شود.

رضا ترابیان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ برتر برای چهارمین بار متوالی گفت: پرسپولیس امسال مجموعه‌ای کامل بود و این مساله به این تیم کمک کرد تا بار دیگر قهرمانی در لیگ را به دست آورد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان ادامه داد: برانکو تیم خوبی را به مربیان بعدی پرسپولیس تحویل داد و آنها نیز توانستند به نحو مطلوب از شرایط خوب این تیم بهره برده و به هدف خود در این فصل دست پیدا کنند. در این میان حضور کار فنی متشکل از یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و همین‌طور افشین پیروانی کمک بزرگی برای این تیم محسوب می‌شد. این نفرات که از جنس فوتبال و پرسپولیس بودند در طول فصل اجازه ندادند حواشی برای پرسپولیس دردسر آفرین شده و آن را از هدفش دور کند.

ترابیان که سابقه حضور در فوتبال بلژیک را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد با اشاره به حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ خاطرنشان کرد: بیرانوند دروازه‌بان خوب و قابلی است که هم از نظر فیزیک شرایط ایده‌آلی برای دروازه‌بانی در سطح بالا را دارد و هم این که از نظر فنی تائید شده است. مساله مهمی که باید او در فوتبال بلژیک به خوبی به آن توجه کند، این است که باید بتواند خیلی زود به زبان و راه‌های ارتباطی با آنها مسلط شود. با توجه به شناختی که از توانایی‌های او دارم اگر بیرانوند بتواند خیلی زود زبان یاد بگیرد، می‌تواند در تیم جدیدش در بلژیک موفق شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز