جعفر محمدپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات جایزه بزرگ جهت رکوردگیری برگزار خواهد شد/ با شیوع کرونا برنامه‌های حمایتی برای دوومیدانی داشتیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۵:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۲
مسابقات جایزه بزرگ جهت رکوردگیری برگزار خواهد شد/ با شیوع کرونا برنامه‌های حمایتی برای دوومیدانی داشتیم
دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: در بخش کارگاه‌های آموزشی و برگزاری وبینارها اقدامات و برنامه‌هایی داشتیم و بیشتر فعالیت‌های حمایتی از جامعه ورزش خودمان انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جعفر محمدپور، دبیر فدراسیون دوومیدانی، در رابطه با عملکرد این فدراسیون در حوزه ورزش همگانی، طی مدتی که ورزش قهرمانی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، اظهار داشت: من یک ماه هست که در خدمت فدراسیون دوومیدانی هستم اما پیش از من همکارانم زحمات زیادی کشیده بودند. وقتی فعالیت‌های چند ماه گذشته را رصد کردم متوجه شدم متاسفانه ما فقط در بخش کارگاه‌های آموزشی و برگزاری وبینارها اقدامات و برنامه‌هایی داشتیم و بیشتر فعالیت‌های حمایتی از جامعه ورزش خودمان انجام دادیم. دوومیدانی شامل 24 رشته می‌شود که هر کدام ورزشکاران خاص خود را دارد.

محمدپور عنوان کرد: ان‌شاءالله برای آخر مرداد و اوایل شهریور مسابقات جایزه بزرگ را جهت رکوردگیری برگزار خواهیم کرد. مسابقات جایزه بزرگ در هر دو بخش بانوان و آقایان برای ده نفر برتر رنکینگ که در سال 98 مشخص شدند، برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله پس از آن لیگ باشگاه‌ها را در سه مرحله و در دو بخش بزرگسالان و جوانان خواهیم داشت.

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: سمینارهایی که در این مدت برگزار شدند، بیشتر در زمینه کنترل دوپینگ بودند، همچنین همکاران‌مان در دو وبینار بین‌المللی حضور پیدا کردند که یکی از آن‌ها در بخش برگزاری مسابقات و دیگری در زمینه بانوان بوده و ما چهار نفر از بانوان را معرفی کردیم تا در این وبینار شرکت کنند. متاسفانه دوره‌های مربیگری و داوری نداشتیم، چون برگزاری این دوره‌ها نیاز به کارهای عملی دارد و باید فعالیت‌های عملی انجام شود، هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. دوره‌های آموزشی ما همیشه در شش ماهه دوم سال برگزار می‌شود، ان‌شاءالله در 6 ماه دوم سال طبق تقویم فدراسیون این برنامه‌ها را انجام خواهیم داد. 3

نظر شما