امیرحسین بیات در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند بهترین است و رادو برادر بزرگم/ منتظر فرصت از سوی کادر فنی هستم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۵:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۰۱۱۵
بیرانوند بهترین است و رادو برادر بزرگم/ منتظر فرصت از سوی کادر فنی هستم
گلر جوان سرخ‌ها در تلاش است با جلب رضایت بیشتر کادر فنی این فرصت را به‌دست آورد تا در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و بتواند پاسخ خوبی را به اعتماد کادر فنی سرخ‌ها بدهد.

امیرحسین بیات، سنگربان جوان پرسپولیس که در حال حاضر دروازه‌بان دوم تیمش محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در این تیم اظهار داشت: حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است و این مسئله شامل حال من هم می‌شود. با تلاشی که داشتم از رده‌های سنی پائین و حضور در تیم‌هایی مثل پیکان و نفت را تجربه کردم. زیر نظر آقای سیدی کار کردم و ایشان شرایطم برای حضور در پرسپولیس مناسب دیدند و بدین ترتیب این افتخار نصیبم شد که تجربه خوب حضور در پرسپولیس را به دست آورم.

دروازه‌بان 22 ساله پرسپولیس، ضمن تمجید از عملکرد بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران گفت: رادو مثل برادر بزرگتر من است که چیزهای زیادی را در مدتی که کنار او هستم، از او یاد گرفته‌ام. در مجموع فضای خوبی در پرسپولیس است و خیلی خوشحالم در کنار او و مربی‌ام آقای فنایی کسب تجربه می‌کنم.

بیات درخصوص این‌که اگر به او فرصت بازی برسد آمادگی لازم برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس را دارد، گفت: خدا را شکر از هر نظر آماده هستم و هر زمان کادر فنی این اعتماد را به من داشته باشد با تمام قوا آماده خدمت به پرسپولیس هستم.

دروازه‌بان جوان سرخ‌پوش در مورد تعریف و تمجیدی که قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس، از او داشته است، تصریح کرد: آقاوحید به من لطف دارند. ایشان زمانی که بیمارستان بودم هم به عیادتم آمد و من را شرمنده کرد. این باعث افتخارم است که پیشکسوت پرسپولیس عملکردم را تائید کرده است.

او قهرمانی با پرسپولیس را لذت بخش توصیف کرد و گفت: موفقیت با پرسپولیس قابل وصف نیست. حسرت بزرگ من این است کاش با تلاش بیشتری که داشتم چند سال قبل افتخار حضور در پرسپولیس را به دست می‌آوردم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز