پس از انعقاد تفاهم نامه مشترک؛

مسئول انجمن هاکی پسران و دختران منصوب شدند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۰۱۹۷
مسئول انجمن هاکی پسران و دختران منصوب شدند
با آغاز فعالیت هاکی بین 15 میلیون دانش آموز و 105 هزار مدرسه سراسر کشور، از سوی فدراسیون ورزش دانش آموزی رضا داغستانی مسئول انجمن هاکی پسران و انسیه فنائی مسئول انجمن هاکی دختران آموزش و پرورش منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در راستای تحقق بخشیدن به اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، پاسد‌اشت ورزش‌های ملی، همگانی سازی ورزش و توسعه عمومی ورزش مفر‌ح هاکی، گسترش سبک زندگی فعال آحاد مردم در طول سال و توسعه ورزش هاکی در میان دانش آموزان عزیز و ایجاد بستر مناسب جهت بهبود نگرش و ترویج این رشته ورزشی، پس از انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین فدراسیون هاکی و فدراسیون ورزش دانش آموزی در اولین گام، فعالیت انجمن‌های هاکی دختران و پسران آموزش و پرورش سراسر کشور آغاز شد.

رضا داغستانی مسئول انجمن هاکی پسران، ملی پوش اسبق تیم ملی و از قهرمانان ارزنده و مربی باسابقه هاکی کشور، روانشناس ورزشی و مدرس دانشگاه است. همچنین انسیه فنائی مسئول انجمن هاکی دختران، از مربیان، قهرمانان و بازیکنان باسابقه هاکی که دارای چندین عنوان قهرمانی در سطح رقابت‌های هاکی لیگ باشگاهی بانوان کشور بوده و دارای مدرک تربیت بدنی در گرایش رفتار حرکتی و مدرس دانشگاه است.

امید است با حضور این عزیزان، شاهد گسترش و رشد و شکوفایی این رشته ورزشی مفرح، ملی و بومی کشورمان در میان دانش آموزان این سرزمین باشیم.

نظر شما