ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از حمایت مدیران باشگاه سایپا ممنونم/ امسال جوان‌ترین تیم تاریخ مسابقات لیگ برتر بودیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۵:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۰۲۳۵
از حمایت مدیران باشگاه سایپا ممنونم/ امسال جوان‌ترین تیم تاریخ مسابقات لیگ برتر بودیم
سرمربی تیم سایپا با اشاره به شرایط تیمش پس از پیروزی برابر ماشین‌سازی می‌گوید: خدا را شکر توانستیم در یک بازی مهم 3 امتیاز بگیریم و امیدوار هستیم این روند در بازی‌های بعدی‌مان نیز تکرار شود و در 3 بازی بعدی نیز حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

ابراهیم صادقی، سرمربی جوان تیم سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی‌های آینده تیمش اظهار داشت: 3 بازی دیگر داریم که بازی بعدی‌مان با فولاد خوزستان در اهواز است. ما در این بازی هم با گرمای هوا روبرو هستیم و هم با تیم خوب و باانگیزه‌ای به نام فولاد. قرمزهای اهوازی تیم خوب و باانگیزه‌ای هستند که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. ما تا روز بازی، فرصت خوبی داریم و سعی می‌کنیم تیم‌مان را از نظر بدنی ریکاوری کرده و خودمان را برای این دیدار  آماده کنیم.

صادقی در مورد شرایط تیمش در جدول رده‌بندی خاطرنشان کرد: با این که پیروزی‌مان برابر  ماشین‌سازی باارزش بود ولی با وجود آن پیروزی، کار ما هنوز تمام نشده و 3 بازی سخت دیگر داریم و تمام هدف‌مان این است که در جدول بتوانیم رتبه‌مان را بهتر کنیم.

صادقی در خصوص شرایط سایپا برای فصل بعد گفت: فعلا تمام تمرکزمان روی بازی‌های آینده است تا بتوانیم این 3 بازی را با موفقیت پشت سر بگذرانیم و نتایج خوبی بگیریم. همان‌طور که می‌دانید امسال سایپا جوان‌ترین تیم تاریخ مسابقات لیگ برتر بود. هدف ما در ابتدای فصل این بود که برای فصل بعد  بسترسازی کنیم و فکر می‌کنم در این زمینه خوب کار کردیم ولی نتایج‌مان در این فصل خوب نبود.

او در مورد تغییرات پیاپی سرمربیان در لیگ امسال گفت: من قبلا هم گفتم که ما در این زمینه از کشورهای عربی ایراد می‌گرفتیم. این مسئله خیلی بد است  که در لیگ  ما هم مربی‌ها زیاد عوض می‌شوند. من باید از مدیران باشگاه سایپا تشکر کنم که به من اطمینان کردند و سر قول و قرارهای‌مان ماندند. من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی ساپیا در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت: من فکر می‌کنم قطعا اگر همه اهالی فوتبال و فدراسیون از تیم ملی‌مان حمایت کنند با آقای اسکوچیچ به موفقیت می‌رسیم و من مطمئنم اگر همه با هم همدل باشیم می‌توانیم این بازی‌ها را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم و از این مرحله صعود کنیم. در مجموع من فکر می‌کنم کار سختی پیش روی تیم ملی است ولی اعتقاد دارم می‌توانیم در صعود به جام جهانی موفق شویم. 4

نظر شما
پرونده ویژه