پرسپولیس- ذوب‌آهن

۳ امتیاز چاشنی جشن پوکر قهرمانی

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹۳
۳ امتیاز چاشنی جشن پوکر  قهرمانی
پرسپولیس و ذوب آهن در دیداری دیگر از هفته بیست وهفتم لیگ برتر باید در استادیوم آزادی روبروی هم قرار بگیرند، دیداری که پیش بینی می شود از جذابیت های خاصی برخوردار باشد.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی‌های این فصل از لیگ برتر و در دیداری که سرخ‌ها از امتیاز میزبانی در آن برخوردار هستند قهرمان زودهنگام لیگ نوزدهم باید برابر یکی از 2 نماینده دیار زاینده‌رود به میدان برود تا بدین ترتیب بازی بیست و هفتم پرسپولیس و ذوب‌آهن را شاهد باشیم، جدالی که می‌تواند پر از صحنه‌های جذاب و تماشایی باشد.

پرسپولیس که 2 هفته پیش قهرمانی‌اش در لیگ نوزدهم را مسجل کرد در حالی در این دیدار خانگی‌اش به میدان می‌رود که در تلاش است جشن پوکر قهرمانی‌اش را با پیروزی در این بازی شیرین‌تر از قبل کرده و با این برد در صدر جدول دست نیافتنی‌تر از قبل شود.

حریف این بازی پرسپولیس هم به انداره کافی برای کسب پیروزی و نتیجه‌ای خوب در این بازی انگیزه دارد. ذوب‌آهن اصفهان، حریف این هفته پرسپولیس، در حالی باید برابر صدرنشین بلامنازع لیگ برتر به میدان برود که با توجه به شرایطش و فاصله امتیازی تیم‌ها در پائین جدول رده‌بندی روی کاغذ در خطر سقوط است و برای نجات از این فضا کسب امتیاز در این بازی برای ذوبی‌ها از نان شب هم واجب‌تر است تا در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل، سرنوشت خود را به اما و اگر نسپارند، به همین دلیل تلاش می‌کنند در شبی که پرسپولیسی‌ها به فکر برگزاری جشن قهرمانی هستند، از این دیدار با کسب امتیاز زمین را ترک کنند.

پرسپولیس در این بازی بدون احتساب مصدومان قدیمی‌اش، بدون محروم برابر ذوب‌آهن به میدان می‌رود. این در حالی است که محمد نژادمهدی بازیکن محروم ذوبی‌ها محسوب می‌شود و دانیال اسماعیلی‌فر هم با وجود تلاش کادر پزشکی این تیم نتواست شرایط حضور در این دیدار را به دست آورد و غایب بزرگ تیم لوکا برابر شاگردان یحیی گ‌لمحمدی محسوب می‌شود.

تقابل یحیی گل‌محمدی با تیمی که سال‌های نه چندان دور سکان هدایت آن را برعهده داشت و حتی دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام با آن به‌دست آورد، می‌تواند نقطه عطف بازی جمعه شب پرسپولیس و ذوب‌آهن باشد؛ ذوب‌آهنی که در بازی رفت سکان هدایت آن برعهده علیرضا منصوریان بود و حالا باید با لوکا بوناچیچ در این ماجراجویی برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

بدون شک پرسپولیس دوست دارد شب خوش جشن قهرمانی‌اش را با پیروزی دیگری تکمیل کند و با کسب بردی دیگر در ایستگاه بیست و‌هفتم لیگ، آماده پایان دادن به ماراتن این فصل از لیگ برتر شود. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه