شهرخودرو مشهد۲- استقلال تهران۲

دو امتیاز در دیدنی‌ترین بازی نیم فصل سوخت!/ تساوی به نفع سایر مدعیان

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۰۶۶۲
دو امتیاز در دیدنی‌ترین بازی نیم فصل سوخت!/ تساوی به نفع سایر مدعیان
تساوی در حساسترین و دیدنی‌ترین بازی هفته بیشتر به سود سایر مدعیان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی دیگر از بازی‌های حساس بالای جدول تیم‌های شهر خودرو مشهد و استقلال تهران با قضاوت سیدوحید کاظمی در استادیوم زیبای امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند.

با توجه به شرایط جدول و نیاز هر دو تیم به 3 امتیاز از همان ابتدا هم شهر خودرو و هم استقلال چشم به دروازه یکدیگر داشتند.

در دقیقه 10 اولین خطر جدی روی دروازه دو تیم شکل گرفت و هرویه ملیچ روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی تیر افقی دروازه شهر خودرو را به لرزه در آورد.

یک دقیقه بعد مهدی قائدی در محوطه جریمه شهرخودرو سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

به دنبال این حملات شهر خودرو به خود آمد و بازی را به زمین استقلال کشاند و یکی، دو موقعیت هم به دست آورد که البته ثمری نداشت.

در دقیقه 25 کرنر ارسالی برای استقلال با ضربه سر کریمی همراه شد و توپ در آستانه ورود به دروازه شهر خودرو بود که آقاجانپور توپ را از روی خط برگرداند تا دروازه میزبان همچنان بسته بماند.

در دقیقه 35 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد. روی اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری حسین مهربان روی خط محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم و دقیق توپ را به زیر طاق دروازه حسینی فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

در دقیقه 40 محمد قاضی در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه این استقلال بود که حملاتی را تدارک دید ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد و نیمه اول با همان یک گل میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را استقلال با یک تعویض تهاجمی آغاز کرد تا نتیجه را تغییر دهد. امیرارسلان مطهری از ابتدای این نیمه به جای میلاد زکی‌پور به میدان آمد تا آبی‌پوشان با سه مهاجم در پی جبران باشند.

در دقیقه 55 ارسال فرشید اسماعیلی از روی یک ضربه ایستگاهی روی دروازه بعد از ضربه سر دیاباته و برخورد به مدافع شهرخودرو به  امیر ارسلان مطهری رسید و او با یک پشت پای زیبا دروازه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

این گل چندان هم برای مطهری خوش یمن نبود و چند دقیقه بعد به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

در دقیقه 60 روی غافلگیری مدافعان استقلال محمد قاضی در موقعیتی مناسب به توپ ضربه زد و در حالی که حسینی هم تصور می کرد دروازه‌اش باز شده اما توپ به تیر دروازه خورد و در ادامه مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

استقلال در دقیقه 68 به گل دوم رسید. مهدی قائدی یک فرار خوب به سمت دروازه شهر خودرو انجام داد و در برخورد با علی نعمتی سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی به سود استقلال کند. دو دقیقه طول کشید تا شیخ دیاباته پشت توپ قرار گرفته و بر خلاف جهت حرکت رحمتی دروازه شهرخودرو را باز کند.

در حالی که همه کار شهر خودرو را تمام شده می‌دانستند این تیم به زیبایی صاحب گل مساوی شد تا بر جذابیت‌های بازی افزوده شود.

ضربه ایستگاهی بی نقص محمدرضا خلعتبری در دقیقه 74 به کنج دروازه حسینی رفت و مسابقه به تساوی کشیده شد.

photo_2020-08-06_21-26-06

در ادامه هم استقلال برای پیروزی موقعیت داشت و هم شهر خودرو ولی در نتایج تغییری ایجاد نشد تا در دیدنی‌ترین بازی نیم فصل دوم دو تیم به تساوی 2-2 رضایت بدهند، تساوی‌ای که بیشتر به سود سایر مدعیان به‌خصوص تراکتور و فولاد بود.

اکبر صادقی، علی نعمتی، محمدرضا خلعتبری، محمدحسین مرادمند (شهر خودرو) علی کریمی، مهدی قایدی، بهزاد غلامپور (استقلال) در این بازی کارت زرد گرفتند.

photo_2020-08-06_21-26-24

شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان (1+90- مرتضی خراسانی)، امین قاسمی‌نژاد (73- روح‌الله سیف‌الهی)، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور (46- امیرارسلان مطهری 62- فرشید باقری)، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (73- سینا خادم‌پور)، هرویه میلیچ (73- محمد دانشگر)، شیخ دیاباته، مهدی قائدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز