سپاهان اصفهان صفر- نساجی مازندران یک؛

شلیک رعدآسای میری در قلب زردهای زاینده‌رود/ فکری مچ قلعه‌نویی را خواباند

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۰۶۷۶
شلیک رعدآسای میری در قلب زردهای زاینده‌رود/ فکری مچ قلعه‌نویی را خواباند
یک شلیک رعدآسا از سیدمحمد میری باعث شد فکری مچ قلعه‌نویی را بخواباند و نساجی صاحب سه امتیاز شیرین در سپاهان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در حالی با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند که زردها بیشتر از رقیب مازنی خود به سه امتیاز نیاز داشتند.

پس از یک ارزیابی کوتاه، در دقیقه 7 سیدمحمد میری با یک شوت رعدآسا و راه دور همچون بازی با استقلال سه کنج دروازه سپاهان را هدف گرفت و به شکلی دیدنی دروازه میزبان را باز کرد.

همین گل کافی بود تا سپاهان از چپ و راست روی دروازه نساجی مازندران فشار بیاورد اما توپ‌های این تیم راهی به دروازه مازنی‌ها پیدا نمی‌کرد و گویی قفل محکمی به دروازه نساجی خورده بود.

البته شاگردان فکری هم یکی، دو موقعیت نصف و نیمه داشتند اما این موقعیت‌ها هم بی‌ثمر بود تا دو تیم با همان گل دیدنی میری راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم شدت حملا سپاهان افزایش یافت و در دقیقه 53 این تیم تا یک قدمی گل مساوی پیش رفت اما نفوذ تند و تیز سروش رفیعی پس از یک- دو با محمد محبی به محوطه جریمه نساجی و شوت پای چپ او به تیرک عمودی دروازه این تیم اصابت کرد و در ادامه بیژن توپ را به کرنر زد تا زردها همچنان ناکام باشند.  

در ادامه هم این علیرضا حقیقی در چند نوبت با عکس‌العمل‌های خوب مانع کامیابی سپاهان شد.

هر لحظه حلقه محاصره شاگردان قلعه‌نویی تنگ‌تر می‌شد و به فاصله چند ثانیه دو بار ضربات رضا میرزایی به تیرهای افقی و عمودی دروازه نساجی مازندران برخورد کرد تا آه از نهاد سپاهانی‌ها بلند شود.

در دقیقه 82 سپاهان برای بار چهارم تیر دروازه نساجی را به لرزه در آورد و این بار ضربه سر کی‌روش استنلی به تیر افقی خورد و راهی به دروازه نیافت.

در ادامه هم حملات سپاهان ثمری نداشت و مقاومت جانانه مدافعان و دروازه‌بان و صد البته تیرهای دروازه نساجی سبب شد فکری مچ قلعه‌نویی را بخواند و یک مدعی اصلی کسب سهمیه را به دردسر بیندازد.

کی‌روش استنلی (سپاهان) و حنیف عمران‌زاده، محمدعرفان معصومی (نساجی مازندران) اخطاری‌های این بازی بودند.

photo_2020-08-06_21-49-51

سپاهان اصفهان:  پیام نیازمند، محمد طیبی، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، محمد محبی، سیدمحمدرضا حسینی (38- رضا میرزایی)، سیدمحمد کریمی، سروش رفیعی، ولادمیر کومان (38- علی قربانی)، کیروش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی (52- محمدحسین باباگلی)، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری (72- حسین کیانی‌مقدم)، حسین زامهران (87- معین قربانی)، روح‌الله باقری

سرمربی: محمود فکری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز