فولاد خوزستان یک- نفت مسجدسلیمان صفر

فولاد بالاتر از سپاهان و شهر خودرو، همسایه تراکتور شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۰۶۸۵
فولاد بالاتر از سپاهان و شهر خودرو، همسایه تراکتور شد
فولاد با پیروزی بر نفت مسجدسلیمان بالاتر از سپاهان و شهر خودرو و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر پایین تر از تراکتور در رده چهارم ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با قضاوت علی صفایی دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان برای انجام بازی عقب افتاده خود در استادیوم شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند.

با وجه به اینکه سه امتیاز این بازی برای شاگردان جواد نکونام از اهمیت بیشتری برخوردار بود، فولادی‌ها از همان ابتدا فشار آوردند و در دقیقه 8 توس طلوسیانو به گل رسیدند اما پرچم کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه باز هم این فولادی‌ها بودند که حمله می‌کردند و همین سبب شد بازی بیشتر در زمین نفت دنبال شود. البته شاگردان تارتار در دقایق پایانی نیمه اول دو حمله نصف و نیمه داشتند که بی‌ثمر بود و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم فولاد بر فشار حملات خود افزود چون دوست نداشت برای سومین بازی پیاپی امتیاز از دست بدهد و بالاخره در دقیقه 73 روی ارسال عباس بوعذار از ضربه ایستگاهی از سمت راست، با ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل دست یافت.

همین گل سبب شد نفتی‌ها هم کمی جلو بکشند و بازی از حالت یک دروازه‌ای خارج شود اما بی‌ثمر بود.

در ادامه حملات نفت و ضدحملات فولاد بیشتر شد ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد تا فولاد با پیروزی در این دیدار به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

حمیدرضا رجبی، عباس بوعذار (فولاد خوزستان) و حسین ابراهیمی (نفت مسجدسلیمان) در این بازی کارت زرد گرفتند. مهدی هاشمی‌نسب (مربی فولاد) هم با کارت قرمز داور مواجه شد.

photo_2020-08-06_22-38-56

فولاد خوزستان: شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه، زبیر نیک‌نفس (89- میلاد بدرقه)، احمد عبدالله‌زاده، مجتبی نجاریان (89- صالح حردانی)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد (68- عباس بوعذار)، حسن بیت‌سعید (58- صابر حردانی)، لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (1+90- امید سینک)، حسین ابراهیمی، مهدی زبیدی (6+90- مهدی رستمی)، میرهاد میرجوان (70- احسان تاییدی)

سرمربی: مهدی تارتار

نظر شما