حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تفاوت پرسپولیس و ذوب‌آهن، تفاوت انگیزه‌ها بود/ جای هواداران در جشن قهرمانی خالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۰۹۸۴
تفاوت پرسپولیس و ذوب‌آهن، تفاوت انگیزه‌ها بود/ جای هواداران در جشن قهرمانی خالی بود
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان برابر ذوب‌آهن گفت: تفاوت این 2 تیم در این دیدار تفاوت در انگیزه‌ها بود که این مسئله به ذوب‌آهن کمک کرد تا این 3 امتیاز حساس را به نام خود به ثبت برساند.

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تبریک به بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و هواداران پرسپولیس به خاطر ثبت چهارمین  جشن قهرمانی سرخ‌ها  در مورد بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: این دیدار برای ذوب‌آهن مهم‌تر بود و تلاش می کرد برای فرار از منطقه خطر به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کند. انگیزه بیشتر ذوب‌آهنی‌ها در مقابل انگیزه کمتر پرسپولیسی‌ها موفق‌تر بود و آنها توانستند این دیدار را با پیروزی و کسب 3 امتیاز حساس به پایان برسانند. تفاوتی که باعث شد پرسپولیس برابر ذوب‌آهن بازنده باشد، تفاوت انگیزه‌ها بود. البته طبیعی بود تیمی که قهرمان شده و نیازی به امتیازات این دیدار ندارد، از انگیزه کمتری هم برخوردار باشد. 

درخشان در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من پرسپولیس به لحاظ فنی در این دیدار افت نداشت، فقط همان طور که گفتم این تیم انگیزه  فقط پیروزی نداشت.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: در حال حاضر لیگ برای پرسپولیس تمام شده و این تیم باید برای یک مرحله جدید که جام حذفی است، آماده کند. کادر فنی و بازیکنان این تیم باید حالا تمام توجه‌شان را به جام حذفی معطوف کنند تا بتوانند در این فصل نیز مثل فصل قبل 2 جام را به دست آورده و رکورد خوبی از خود به جای بگذارند. در پایان باید بگویم جای هواداران  پرسپولیس واقعا در این  جشن خالی بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز