با حضور اعضا صورت گرفت؛

برگزاری جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۱۰۲۱
برگزاری جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا
اولین جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با حضور اعضای کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با حضور دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان، شو گو دبیر کل کنفدراسیون آسیا، سوراپونگ نایب رییس اول کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و رییس کمیسیون مسابقات آسیا و سایر اعضای کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا برگزار شد.

در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد دهلان الحمد با اشاره به اینکه کمیسیون مسابقات مهم‌ترین کمیسیون کنفدراسیون آسیا است از اعضای این کمیسیون خواست که سه نکته مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

۱- ایجاد تنوع و تعدد در مسابقات صحرانوردی و ماراتن آسیا

۲- توجه جدی به مسابقات بخش نوجوانان

۳- ارائه راهکارهای لازم برای استاندارد سازی مسابقات آسیایی

دبیر کل کنفدراسیون آسیا پیشنهاد برگزاری مسابقات پرش‌ها و پرتاب‌ها را ارائه کرد که مورد موافقت اعضا قرارگرفت و مقرر شد در خصوص جزئیات برگزاری این دو مسابقه در جلسه آتی بحث و تصمیم گیری شود.

سپس در خصوص مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بحث و تصمیم گیری شد و مقرر شد برای ایجاد انگیزه در همه ورزشکاران آسیایی جوایز این مسابقات افزایش یابد.

بحث سطح بندی مسابقات ماراتن و جاده آسیا در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه بود و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

همچنین مجید کیهانی پیشنهاد برگزاری مسابقات جوانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را ارائه و بر لزوم برگزاری این مسابقات برای این رده سنی تاکید کرد که مقرر شد با توجه به شیوع کرونا در جلسه آتی در این خصوص تصمیم گیری شود. کیهانی پیشنهاد برگزاری دایموند لیگ آسیا و لیگ باشگاه‌های آسیا را ارائه کرد که مقرر شد در جلسات آتی در این خصوص بحث و تصمیم گیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز