رضا آذری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مشکلات، آرامش را از استقلال گرفت/ به جایگاهی که لیاقتش را دارم، می‌رسم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۱۵۶
مشکلات، آرامش را از استقلال گرفت/ به جایگاهی که لیاقتش را دارم، می‌رسم
هافبک جوان استقلال با تاکید بر این‌که به جایگاهی که لیاقتش را دارد، می‌رسد گفت: مشکلات، آرامش را از استقلال گرفت.

رضا آذری، بازیکن جوان استقلال، که با بدشانسی‌هایی روبرو شد و نتوانست آن طور که باید و شاید در خدمت تیمش باشد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص آخرین وضعیت خودش و استقلال  توضیحاتی ارائه داد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید: 

درخصوص آخرین وضعیت مصدومیتت برای ما صحبت می‌کنی؟

خدا را شکر شرایطم خوب است. در حال حاضر 50 روز از جراحی که روی زانوم انجام دادم، گذشته و در حال حاضر در کلینیک دکتر نوروزی فیزیوتراپی انجام می‌دهم. البته هنوز زمان بازگشتم به میادین مشخص  نیست و مدتی طول می‌کشد که بتوانم به شرایط تمرین گروهی و مسابقه برسم.

انتظار می‌رفت امسال جزو 11 بازیکن اصلی آبی‌پوشان باشی اما این اتفاق نیفتاد، چرا؟

از اول فصل شرایط به گونه‌ای فراهم نشد که بتوانم جزو بازیکنان اصلی باشم. شرایط برخلاف چیزی که فکر می‌کردم، اتفاق افتاد. به همین دلیل  مدتی هم  از لحاظ روحی افت کردم ولی خودم و همه آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که می‌توانم به کمک هم تیمی‌هایم و تلاشی که خودم دارم، جایگاهی که لیاقتش را دارم به دست آورم.

26

استقلال می‌تواند در جام حذفی برای هوادارانش قهرمانی به دست آورد؟

تیم ما در ابتدای فصل جزو تیم‌های مدعی بود و جزو قدرتمندترین تیم‌ها محسوب می‌شد ولی شرایط را به گونه‌ای برای تیم رقم زدند که مربی‌ای در حضور او می‌توانستیم حتی به ستاره سوم دست پیدا کنیم فراری شود ولی بازهم به نظر خودم در ادامه روز به روز بهتر می‌شویم و در جام حذفی هم مدعی هستیم.

چرا استقلال چند سال است که نتوانسته در لیگ برتر موفق عمل کند؟

در این چند سال مشکلات زیادی برای تیم رقم خورد که مانع از این شد که بتوانیم با آرامش عمل کنیم. از جدایی بازیکنان کلیدی تیم تا جدایی سرمربی و مشکلات مدیریتی. ضمن این که مسئله‌ای که خیلی به تیم استقلال صدمه زد، چنددستگی بین پیشکسوتان باشگاه است. من امیدوارم همه بزرگان استقلال در کنار هم برای سربلندی تیم تلاش کنند.

لیگ امسال با کرونا چطور بود؟

به نظرم در لیگ امسال مسائل فنی بیرون از زمین و حاشیه‌ها خیلی زیاد بود. این مسئله سال به سال بیشتر می‌شود. نمی‌خواهم زیاد درباره این موضوع صحبت کنم اما همه می‌دانند چرا این چند سال لیگ برتر مثل فصول قبل هیجان ندارد و بیشتر تیم‌ها به این موضوع اعتراض دارند.

در فصل جاری تیم های زیادی با تغییرات در کادر فنی مواجه شده‌اند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

فکر می‌کنم دلیل اصلی این موضوع، بیشتر به‌خاطر نتایج ضعیف تیم‌هاست. البته این موضوع شامل حال استقلال نمی‌شود. استقلال به‌خاطر کسب نتایج خوب و بازی‌های فوق‌العاده‌ای که انجام داد سرمربی‌اش را عوض کرد یا بهتر بگویم فراری‌اش دادند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز