تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌هاست؛

مهدی علی‌نژاد: ورزشکاران پرحاشیه دوران قهرمانی کوتاهی داشتند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۱۳۹۷
مهدی علی‌نژاد: ورزشکاران پرحاشیه دوران قهرمانی کوتاهی داشتند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: امیدوارم بحث اخلاق و فروتی سرلوحه ورزشکاران باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو اظهار کرد: خوشحالم در روز رونمایی از اپلیکیشن تکواندو در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده این رشته حضور دارم. تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران بوده است و در سال 98 یکی از 3 فدراسیون برتر کشور بود. اگر می‌خواهیم در مسیر پیشرفت باشیم، باید از ابزارهای دیگر استفاده کنیم و ویروس کرونا ما را مجبور به استفاده از ابزارهای دیگر کرد. تدبیر مناسب و خوبی بود و جا دارد همه فدراسیون‌ها از این ابزارها استفاده کنند. واقعا ارزشمند است که فدراسیون تکواندو بیش از 60 دوره هم افزایی داشته است و نشان داده کار متوقف نشده است.

او افزود: چشم برهم بزنیم، المپیک است. در بخش مردان دو سهمیه توسط تکواندو کسب شده است و امیدواریم در بخش بانوان نیز دو سهمیه کسب کنیم، چرا که ما روی افتخارآفرینی تکواندو حساب کردیم. در تلاش هستیم هرچه زودتر مجوز آغاز فعالیت‌ها و شروع فعالیت‌ها دریافت کنیم و در اولین فرصت تمرینات متمرکز را با رعایت پروتکل‌هل آغاز کنیم. البته ویروس کرونا نشان داد در موج دوم رفتارهای متفاوتی دارد و برای ما نیز سلامت ورزشکاران در اولویت است.

علی‌نژاد گفت: ورزشکاران عزیز دوران قهرمانی دوران کوتاهی از زندگی است و اگر زندگی 100 سانتی‌متر باشد، دوران قهرمانی تنها 15 سانتی‌متر است. کسانی که به حاشیه رفتند، دوران قهرمانی کوتاهی داشتند و خواهش می‌کنم بحث اخلاق و فروتی سرلوحه ورزشکاران باشد و شرایط الگو بودن را داشته باشد. امثال شهید زمانی‌پور حجت‌های تکواندو هستند که در خطیرترین موقعیت‌ها از آب و خاک دفاع کردند و جلوی قوم خطرناک داعش ایستادگی کردند و در نهایت به فیض شهادت رسیدند. امیدوارم این شهدا الگوی قهرمانان باشند و قهرمانان نیز الگوی جوانان باشند. خانواده تکواندو خانواده باشخصیتی و با شماسنامه‌ای است و به عنوان کسی که در نوجوانانی تکواندو کار کردم از حضور در این خانواده به خود می‌بالم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز