داغ داغ داغ مثل گرمای مرداد؛

تلاش‌های تماشایی تیم‌ها در هفته بیست و هشتم ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۱۵۹۴
تلاش‌های تماشایی تیم‌ها در هفته بیست و هشتم ادامه دارد
رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شاهد تقابل‌های مهمی در شهرهای مختلف ایران هستیم. از ادامه تلاش فولاد برای تثبیت سهمیه آسیایی تا تلاش پائین جدولی‌ها برای حفظ سهمیه‌شان در لیگ برتر.

افاضلی به شاگردان سابقش رسید

در اولین دیدار از بازی‌های امشب، ماشین‌سازی تبریز با هومن افاضلی در دیداری مهیج باید مصاف پارس جنوبی جم برود، جدالی که تقابل هومن افاضلی با شاگردان سابقش خواهد بود و می‌تواند از این نظر جالب توجه باشد. ماشین‌سازان تبریزی با 27 امتیاز از 27 بازی قبلی خود با حضور در رده دوازدهم، همچنان روی کاغذ در خطر سقوط هستند، این در حالی است که شاگردان سیروس پورموسوی در پارس جنوبی، با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و این 3 امتیاز از نان شب برای آنها واجب‌تر است.

جنگ داغ 3 امتیاز در اهواز

جواد نکونام که برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر امیدواری‌های زیادی دارد در ادامه بازی‌های تیمش باید برابر سایپا به میدان برود. فولاد که در آخرین بازی خود در این فصل موفق شد دیدار معوقه‌اش برابر نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد، با 46 امتیاز در انتظار لغزش دیگر بالانشینان است تا جایگاه خود را در جدول بهتر از قبل کند. این در حالی است که ابراهیم صادقی با 3 امتیازی که از بازی برابر ماشین سازی گرفت، 27 امتیازی شد برای این که خیالش از اتفاقات عجیب و غریب هفته‌های پایانی راحت باشد، در تلاش است دست پر از اهواز به تهران بازگردد تا بدین ترتیب دوئل تماشایی را در این دیدار شاهد باشیم.

شاهین در اندیشه شگفتی‌سازی!

شاگردان مهدی پاشازاده در دیداری خانگی در تلاش هستند تا از آخرین کورسوی امید خود برای بقا استفاده کرده و برابر حریف بالانشین خود امتیازات کامل را به دست آورند. در یکی دیگر از بازی‌های امشب لیگ برتر بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر تیم قعرنشین جدول رده بندی، پس از پیروزی روحیه بخشی که در هفته پیش داشتند، می‌خواهند آخرین تلاش‌های خود را برای بقا با کسب موفقیت برابر تراکتور داشته باشند. این در حالی است که این روزها حال و روز تراکتور پرنوسان است و این تیم هفته قبل برابر پیکان در تبریز نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل را به دست نیاورد. حالا نبرد پایین و بالای جدول می‌تواند جدال ویژه‌ای برای دیگر تیم‌های بالا و انتهای جدول نیز باشد.

آخرین تلاش‌های پیکان برای فرار از سقوط

پیکان ویسی پس از توقف تراکتور حالا در تلاش است برابر شاگردان بهنام سراج، کسب امتیاز داشته و بتواند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد. پیکان برای ایجاد حاشیه امنیت در جدول به کسب 3 امتیاز بازی خانگی‌اش نیاز مبرم دارد. این تیم در حالی با 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد که حریف این تیم، صنعت‌نفت آبادانی است که نگران بقا یا انگیزه کسب سهمیه را ندارد و با 38 امتیاز در کمرکش جدول رده‌بندی، رتبه هفتم را در حال حاضر در اختیار دارد.

آقا معلم 3 امتیاز را از تارتار می‌گیرد؟

نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار در دیداری خانگی باید پذیرای شاگردان مجید جلالی باشد، دیداری که با توجه به جایگاه 2 تیم در جدول رده‌بندی برای تیم میهمان از اهمیت بیشتری نسبت به میزبان این بازی برخوردار است. در حالی که گل گهر با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، یکی از تیم‌هایی است که بدجوری خطر سقوط به لیگ پائین‌تر را احساس می‌کند و برای جدا شدن از خط قرمز پایین جدول باید از بازی‌های باقی‌مانده خود حداکثر امتیازت ممکن را کسب کنند. این در حالی است که نفت با 38 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و با آرامش بیشتری در این دیدار به میدان می‌رود. 3/5

نظر شما