سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سومین قهرمانی‌ام با پرسپولیس لذت بخش بود/ باختیم اما جبران می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۱۶۶۷
سومین قهرمانی‌ام با پرسپولیس لذت بخش بود/ باختیم اما جبران می‌کنیم
بازیکن جوان پرسپولیس قول داد این تیم در بازی‌های باقی مانده‌اش در لیگ برتر و جام حذفی، شکست برابر ذوب‌آهن را جبران خواهد کرد.

سعید حسین‌پور، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد و دوست داشتیم پس از کسب یک برد دیگر آماده جشن قهرمانی شویم اما روی یک حادثه گل خوردیم و با وجود تلاشی که داشتیم متاسفانه موفق به جبران نشدیم تا این بازی را به ذوب‌آهن واگذار کنیم.

او ادامه داد: البته در فوتبال برد و باخت وجود دارد و طبیعی است تیم پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش ناخودآگاه انگیزه زیادی نداشته باشد. شما دیدید حتی این اتفاق برای تیمی مثل لیورپول هم رخ داد و این تیم پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش در چند بازی خوب کار نکرد و باخت. با همه این صحبت‌ها ما برای تغییر نتیجه تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم اما بدشانسی آوردیم و موفق به جبران نشدیم.

جوان جویای نام پرسپولیس که در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت در این رابطه گفت: من در این بازی با نظر کادر فنی در جلوی دفاع بازی کردم و وظیفه داشتم در ضدحملات و کارهای تدافعی به تیم کمک کنم و تلاش کردم وظیفه‌ام را به نحواحسن در زمین اجرا کنم. به هرحال همان‌طور که گفتم همه تیم برای جبران نتیجه تلاش کردیم اما هرچه زدیم به در بسته خورد تا به نوعی شرمنده هواداران شویم اما مطمئن باشیم این باخت را در بازی‌های بعدی در لیگ برتر و جام حذفی جبران خواهیم کرد.

حسین‌پور که در 3 قهرمانی اخیر سرخ‌ها، پیراهن پرسپولیس را بر تن داشته با اشاره به لذت این جشن تاکید کرد: فقط جای هواداران در مراسم خالی بود تا در شادی ما شریک باشند. ان‌شاءالله ماجرای بیماری کرونا هرچه زودتر تمام شود و به امید خدا در پنجمین جشن متوالی قهرمانی پرسپولیس با هواداران شادی کنیم.

او در پایان گفت: مسیرمان تا کسب دومین جام هموار است و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم در جام حذفی هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز