پیشکسوت کشتی:

این روزها اگر همدیگر را دوست داریم، بیشتر ازهم دوری کنیم/ صندوق انگیزه بسیاری به پیشکسوتان تزریق کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۱۸۷۳
این روزها اگر همدیگر را دوست داریم، بیشتر ازهم دوری کنیم/ صندوق انگیزه بسیاری به پیشکسوتان تزریق کرد
خسرو نظافت دوست پیشکسوت کشتی با بیان اینکه 4 ماه است که خانه نشین است از تمامی پیشکسوتان و قهرمانان درخواست کرد که این روزها که به خاطر شیوع کرونا وضعیت جامعه قرمز است بیشتر از قبل مراقب باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نظافت‌دوست، قهرمان اسبق کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 1974 تهران در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: این‌روزها که شرایط جامعه به خاطر کرونا حاد شده و به وضعیت قرمز رسیده است بیشتر از گذشته باید مراقب باشیم و از تشکل‌های اجتماعی، گردهمایی‌ها، مراسم‌های جشن و عزاداری و ... دوری کنیم.

او در ادامه افزود: حدودا چهار ماهی است که خانه نشین شدم و جایی نمی‌روم مگر برای خریدهای ضروری منزل؛ تا آنجا که بشود از دوستانم دوری میکنم و سعی می‌کنم از حال دوستان و آشنایان از طریق تلفن و ارتباط تصویری و ... باخبر شوم. این روزها اگر همدیگر را بیشتر دوست داریم باید بیشتر ازهم فاصله بگیریم.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی همچنین اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر این ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود. این شرایط کل مردم دنیا را درگیر کرده است و به تبع تمامی قهرمانان جهان بویژه ورزشکاران کشورمان از این شرایط لطمه دیده‌اند. این وقفه به کشتی گیرانمان هم خیلی صدمه می‌زند. کشتی ورزش نفس تو نفس و پر از درگیری است و تا زمانی که ویروس کرونا کامل از میان نرود واقعا نمی‌توان تمرینات را ادامه داد. شانس است دیگر، بعضی جوان‌های پر انگیزه در این شرایط که خود را برای المپیک آماده می‌کنند باید روحیه و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

نظافت‌دوست با بیان اینکه "باشگاه‌ها دارها از جمله خود من از این شرایط خیلی متضرر شده ایم" بیان داشت: یک باشگاه بدنسازی اجاره کرده‌ام که 7 ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. درآمدی از جای دیگر هم ندارم. مربی باشگاه دخانیات هستم که این باشگاه هم از زمان شیوع کرونا تعطیل است. از مسئولان می‌خواهم به باشگاه دارها توجه ویژه‌ای کنند.

این پیشکسوت کشتی در پایان با تشکر از زحمات صندوق حمایت گفت: تکریم پیشکسوتان اتفاقی است که واقعا در بالا بردن روحیه آنان اثرگذار است. مراسم‌هایی که سال گذشته صندوق برگزار کرد در بالابردن روحیه پیشکسوتان بسیار تاثیرگذار بود و از این بابت از دکتر ابطحی بسیار تشکر می‌کنم. امیدوارم در این شرایط اقتصادی وزارت ورزش بودجه صندوق را زیاد کند تا این مجموعه بتواند رسیدگی بیشتری به مدال‌آوران داشته باشد. 

نظر شما