توسط عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی صورت گرفت؛

چاپ مقاله پژوهشی در مجله معتبر خارجی

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۲۰۸۴
چاپ مقاله پژوهشی در مجله معتبر خارجی
مقاله پژوهشی عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دریکی از مجلات معتبر خارجی به چاپ رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، مقاله ISI معصومه هلالی زاده عضو هیات علمی پژوهشگاه با عنوان "تأثیر تمرین مقاومتی غیرخطی و مکمل یاری با کورکومین بر مقدار مارکرهای بیوشیمیایی و ساختار کبد زنان سالمند مبتلابه بیماری کبد چرب غیرالکلی" در نشریه " Journal of Bodywork and Movement Therapies " با ضریب تأثیر 12/1 پذیرفته و به‌صورت آنلاین به چاپ رسید.

معصومه هلالی زاده در تشریح موضوع این مقاله اظهار کرد: تمرکز اصلی این مقاله بر شیوع بیماری کبد چرب غیرالکلی است که رفته‌رفته با افزایش سن و بروز کهولت افزایش می‌یابد. این مقاله نشان داد تمرینات مقاومتی غیرخطی به‌عنوان یک مداخله نوین در کنار مکمل یاری با مواد طبیعی حاوی ترکیبات ضدالتهابی نظیر گیاه دارویی کورکومین، در پیشگیری و کنترل این بیماری مزمن به‌عنوان مداخلات غیر دارویی و غیرتهاجمی اثرات سودمند بالقوه‌ای ایجاد می‌کنند و در محافظت و کاهش التهاب این ارگان نقش قابل‌تأملی ایفا می‌کنند.

شایان‌ذکر است که این مجله در چارک دوم (Q2) نشریات قرار دارد و عنوان و لینک دسترسی به مقاله به شرح زیر می‌باشد:

عنوان کامل مقاله:

" Effects of non-linear resistance training and curcumin supplementation on the liver biochemical markers levels and structure in older women with non-alcoholic fatty liver disease"

لینک دسترسی به مقاله:

 https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1360859220300449

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز