محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم بدشانسی دست از سرمان بردارد/ به اندازه بقیه تیم‌ها شانس کسب سهمیه داریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۶:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۲۰۸۵
امیدوارم بدشانسی دست از سرمان بردارد/ به اندازه بقیه تیم‌ها شانس کسب سهمیه داریم
مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم ما هم به اندازه بقیه تیم‎‌های مدعی شانس کسب سهمیه دارد و اصلا ناامید نیستیم.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم شهرخودرو مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: به جرات می‌گویم در هفته های اخیر با بدشانسی روبه‌رو شدیم. در بازی با استقلال در روزی که شایسته پیروزی بودیم تحت تاثیر اتفاقات داوری قرار گرفتیم و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. اشتباهات داوری در آن دیدار به ضرر ما تمام شد و اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که از کنترل ما خارج بود. البته اطمینان دارم واقعا بحث اشتباه در میان بود و کمک داورها در برخی از صحنه‌ها تمرکز نداشتند. دیگر اتفاقات آن بازی را فراموش کرده ایم و تمرکزمان روی 2 دیدار پایانی است تا بتوانیم سهمیه آسیایی را برای دومین سال پی در پی کسب کنیم.

او درباره اینکه آیا هنوز به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است؟ گفت: من و تمام بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو به توانایی تیم‌مان اعتماد داریم و مطمئن هستیم می‌توانیم سهمیه بگیریم. دو بازی باقی مانده و این یعنی 6 امتیاز پس جایی برای ناامیدی نیست چون سرنوشت‌مان دست خودمان است. بازی بعدی ما هم مقابل سپاهان است که این تیم هم برای کسب سهمیه می جنگد و اگر ما بتوانیم سپاهان را شکست دهیم حتما سهمیه می‌گیریم. اصلا ناامید نیستیم چون به اندازه بقیه تیم‌ها برای گرفتن سهمیه شانس داریم.

خلعتبری در ادامه افزود: متاسفانه در 5 هفته اخیر نتوانستیم بردی به دست بیاوریم در صورتی که تیم‌مان مشکل فنی ندارد اما گاهی شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که یک تیم پشت سر هم بدشانسی می‌آورد. ما همه تلاش‌مان را برای برد انجام می دهیم اما امیدوارم بدشانسی هم دست از سر تیم‌مان بردارد و بتوانیم به آنچه شایسته آن هستیم برسیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و اگر همگی دست به دست هم دهیم برای دومین سال پیاپی مردم مشهد را، که همیشه حمایت‌مان کرده‌اند، خوشحال می‌کنیم و تیم را به لیگ قهرمانان می‌بریم.

مهاجم شهرخودرو درخصوص تقابل با تیم سابقش در هفته بیست و نهم لیگ گفت: سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده و احترام خاصی برای این باشگاه قائل هستم. فکر می‌کنم حذف از جام حذفی انگیزه این تیم را برای کسب سهمیه از طریق لیگ مضاعف کرده و همین موضوع کار ما را دشوارتر می‌کند. بازی سختی در اصفهان داریم اما با تمام توان برای پیروزی به میدان می رویم.

خلعتبری در پایان گفت: آقای بختیاری‌زاده و دستیارانش هم شبانه‌روز برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و شخصا از اینکه با یک مربی جوان و کاربلد کار می‌کنم خوشحالم. امیدوارم حالا که نسل مربیان تغییر کرده و جوان‌ترها وارد میدان شده‌اند موفق باشند و به آنها بیشتر از قبل بها داده شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز