نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب گل‌محمدی، انتخاب هوشمندانه‌ای بود/ شرایط لیگ با جام حذفی متفاوت است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۲۰۹۲
انتخاب گل‌محمدی، انتخاب هوشمندانه‌ای بود/ شرایط لیگ با جام حذفی متفاوت است
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که این تیم می‌تواند در جام حذفی هم مثل لیگ برتر قهرمان شود.

نبی‌الله باقری‌ها، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که در تیم نونهالان این باشگاه فعالیت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم نونهالان پرسپولیس گفت: بازی‌های ما هم به خاطر کرونا در فصل قبل نیمه‌کاره ماند. ما در 9 بازی در تیم نونهالان حضور داشتم که حاصل این بازی ها 5 برد، 3 تساوی و تنها یک شکست بود که فکر می‌کنم نتایج خوبی را به دست آوردیم.

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه گفت: با توجه به اعلام هیات فوتبال و پروتکل‌هایی که برای شروع تمرینات اعلام شده قرار است به‌زودی تمرینات‌مان را آغاز کنیم اما هنوز زمان مشخصی را برای شروع فصل به ما اعلام نکرده‌اند.

باقری‌ها ضمن تبریک به همه پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم به خاطر قهرمانی چهارم این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل هم با شایستگی و اقتدار قهرمان شد و این مسئله نشان از این دارد که این تیم علاوه بر بازیکنان، از کادر فنی خوبی سود می‌برد و مدیریت باشگاه هم با درایت پس از جدایی کالدرون، یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، یحیی با شناخت خوبی که نسبت به پرسپولیس و بازیکنان آن داشت، توانست موفقیت مربیان دیگر این تیم را ادامه دهد.

این بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس با توجه به شائبه بی‌انگیزگی سرخ‌پوشان در لیگ و سرایت این مساله به جام حذفی، فضای بازی‌های لیگ را با جام حذفی متفاوت دانست و تصریح کرد: شرایط لیگ با جام حذفی کاملا تفاوت دارد و پرسپولیس می‌تواند در این جام موفق و پرقدرت ظاهر شود. با توجه به توانی که در بازیکنان و کادر فنی می‌بینم، قهرمانی این تیم در جام حذفی دور از دسترس نیست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز