حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس پتانسیل کسب قهرمانی پنجم را هم دارد/ باخت به ذوب‌آهن نگران کننده نیست

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۵:۴۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰۸
پرسپولیس پتانسیل کسب قهرمانی پنجم را هم دارد/ باخت به ذوب‌آهن نگران کننده نیست
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است قرمزها با حفظ اسکلت اصلی‌ خود در تیم و کادر فنی و مدیریت، می‌توانند برای فصل بعد هم قهرمانی پنجم در لیگ برتر را جشن بگیرند.

حسن خان‌محمدی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شکست اخیر پرسپولیس برابر ذوب‌آهن گفت: طبیعی است این تیم پس از تثبیت قهرمانی‌اش کمی بی‌انگیزه شود. به نظرم این تیم توان و پتاسیل این را دارد که با پیروزی‌های بعدی‌اش رکوردهایش را جابه‌جا کرده و با کسب حداکثر امتیازات ممکن فصل را به صورت رسمی به پایان برساند. این شکست مسئله مهمی برای پرسپولیس نیست و در عوض می‌تواند تجربه خوبی باشد. بالاخره مربیان می‌دانند که چطور این مشکل را برطرف کنند و فکر نمی‌کنم در بازی‌های بعدی این مسئله تکرار شود.

او با اشاره به در پیش بودن بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه پرسپولیس با 2 تورنمنت مهم درگیر می‌شود و نباید به باختن عادت کند. این موضوع می‌تواند برای پرسپولیس خیلی بد باشد. یک باخت مهم نیست، مهم این است که از این شکست درس گرفت و در آینده آن را جبران کرد.

خان‌محمدی در خصوص آینده این تیم در جام حذفی گفت: پیش‌بینی کمی سخت است اما به نظر من پرسپولیس این پتاسیل را دارد که در جام حذفی هم مانند لیگ با اقتدار قهرمان شود. پرسپولیس تیمی است که شاکله‌اش را نسبت به سال‌های اخیر حفظ کرده و این مسئله به تیم کمک کرد که 4 سال متوالی قهرمان لیگ شود. در هر صورت توانی که در این تیم می‌بینم به گونه‌ای است که حتی با حفظ این کادر و نفرات اصلی تیم این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد که فصل بعد هم بتواند پنجمین قهرمانی متوالی‌اش را در لیگ برتر جشن بگیرد. 3/5

نظر شما