دروازه‌بان آبی‌ها در ورزشگاه آزادی درخشید؛

حسینی، بزرگ‌ترین برنده جدال استقلال و سپاهان

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰۳
حسینی، بزرگ‌ترین برنده جدال استقلال و سپاهان
دروازه‌بان استقلال با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دیدار حساس مقابل سپاهان شب خوبی را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدحسین حسینی بزرگ‌ترین برنده بازی دیشب استقلال مقابل سپاهان بود. اگرچه شکست سپاهان برای دومین بار پی در پی به فاصله 9 روز اتفاق بزرگی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شد اما بی‌شک برنده بزرگ بازی دیشب سیدحسین حسینی است. دروازه‌بان 28 ساله استقلال که عملکرد پرنوسان و غیرمطمئنی در دیدارهای اخیر استقلال داشته دیشب توانست کلین‌شیت دیگری به نام خود ثبت کند آن هم درست در مقابل دروازه‌بانی که برای حضور در تیم ملی با او رقابت می‌کند.

اگرچه سپاهانی‌ها در بازی دیشب نتوانستند خطر جدی روی دروازه استقلال ایجاد کنند اما واکنش‌های حسینی و خروج‌های او نشان از اعتماد به نفس بالای او در این بازی داشت و این دقیقا نقطه برتری او بود در مقابل رقیبش در آن سوی میدان.

در روزهایی که پیشکسوتان و هواداران استقلال به عملکرد سیدحسین حسینی انتقاد داشتند و معتقد بودند مدیران استقلال باید به دنبال جذب یک دروازه‌بان ششدانگ برای فصل آینده باشند و حتی صحبت از حضور پیام نیازمند در استقلال بود اما حسینی توانست در تقابل با رقیبش برنده مطلق این جدال‌های دو نفره باشد و یک‌بار دیگر توانایی‌های خود را به هواداران استقلال ثابت کند.

در آن‌سوی میدان اما نیازمند بدون اینکه سیوی جدی و چشمگیر داشته باشد، 2 بار دروازه‌اش را باز شده دید و در شکست تلخ تیمش و حذف شدن از جام حذفی نقش پررنگی را ایفا کرد. حالا استقلالی‌ها می‌توانند به بازگشت حسینی به روزهای خوبش امیدوار باشند البته در صورتی‌که این دروازه‌بان شیرازی بتواند بر نوسان‌هایش غلبه کند و نشان دهد شایستگی پوشیدن شماره یک استقلال را برای فصل آینده دارد.

قطعا استقلال برای رسیدن به نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی در جام حذفی نیاز مبرمی به یک گلر مطمئن دارد و چه بهتر که این گلر سیدحسین حسینی باشد که استقلال به خاطر او سنگربان قدیمی و برجسته‌اش را از دست داد. 3

85

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز