دست واسطه‌ها بالاخره کوتاه می‌شود؛

یک طرح مهم در دستور کار مدیران پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۲۴۹۸
یک طرح مهم در دستور کار مدیران پرسپولیس
مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند با اجرایی کردن طرحی از نفوذ دلال‌ها در نقل و انتقالات باشگاه تا حدود بسیاری جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند با اجرایی کردن طرحی از نفوذ دلال ها در نقل و انتقالات باشگاه تا حدود بسیاری جلوگیری به عمل آورند. این طرح قرار است توسط مهدی رسول پناه به زودی در پرسپولیس اجرایی شود.

با توجه به نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نظر دارد بند جدیدی را در قراردادهای بازیکنان جوان خود قید کند تا بدین شکل دست دلالان تا حدود بسیار زیادی از ماجرای انتقال بازیکنان رده های سنی پایین پرسپولیس کوتاه شود.

بر این اساس قرار است باشگاه بند جدیدی را به قرارداد بازیکنان جوان خود که در رده های پایه حضور دارند و در تیم بزرگسالان نیز تمرین می کنند، اضافه کنند که براساس آن در صورت نقل و انتقال این نفرات به تیم های دیگر درصدی به عنوان حق رشد به آکادمی پایه های پرسپولیس تعلق بگیرد.

با توجه به این که در یکی دو فصل اخیر تعداد بازیکنانی که از تیم های پایه پرسپولیس جذب تمرینات بزرگسالان شده اند، برخی سودجویان با استفاده از این مساله و عقد قراردادهای بلندمدت به عنوان مدیربرنامه با بازیکنان جوان، پول های کلانی را در این میان به دست می آورند تا عملا سودی از این موضوع نصیب پرسپولیس به عنوان پرورش دهنده های اصلی بازیکنان جوان نشود.

لازم به ذکر است این مساله در جلسه اخیر رسول پناه و اعضای آکادمی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز