ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برنده این دربی، قهرمان جام حذفی است/ پرسپولیس باید با تفکر پروین این فصل را به پایان برساند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۲۵۹۸
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی‌ها که قرار است اوایل شهریورماه در جام حذفی برگزار شود گفت: برنده این دیدار به احتمال فراوان قهرمان جام حذفی است و این بازی را می‌توان فینالی زودرس در جام حذفی دانست.

ناصر محمدخانی، بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قرعه کشی جام حذفی و برگزاری دربی در این جام اظهار داشت: امیدوارم این دیدار بازی خوبی از کار درآید و در نهایت با برتری پرسپولیس به پایان برسد.

او با تاکید بر این که پرسپولیس باید با انگیزه در جام هم حضور موفقی داشته باشد، تصریح کرد: درست است که پرسپولیس در لیگ قهرمان شده و سهمیه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا مسجل است اما باید با تفکر به دست آوردن جام دوم در این فصل در جام حذفی حضور پرقدرتی داشته باشد. تیم گل‌محمدی باید با تفکر کسب هر 2 جام کار خود را ادامه دهد. این تفکر، تفکر علی پروین در پرسپولیس بود که باید این تیم همیشه و تحت هر شرایطی به فکر کسب قهرمانی‌های بیشتر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس برای این که نشان دهد با شایستگی کامل قهرمان شده باید جام حذفی را جدی بگیرد و با تمام توان در اندیشه پیروزی در این بازی و حضور در فینال باشد تا در نهایت در این فصل دومین جام را به هواداران خود هدیه دهد.

مربی اسبق سرخ‌پوشان در پایان گفت: درست است این بازی در مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود اما به اعتقاد من این دیدار، یک فینال تمام عیار است و هر تیمی برنده شود را می‌توان قهرمان جام حذفی دانست. 3

نظر شما