امروز؛

جلسه کمیته فنی روئینگ به صورت آنلاین برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۲۶۱۸
جلسه کمیته فنی روئینگ به صورت آنلاین برگزار شد
جلسه کمیته فنی رشته روئینگ با حضور رئیس فدراسیون، مربیان تیم ملی و اعضای کمیته فنی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در جلسه کمیته فنی رشته روئینگ در خصوص پرداخت کمک هزینه به ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، با توجه به شرایط خاص پیش آمده به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا توافق شد.

بر این اساس 4 ورزشکار بانوان و آقایان رشته روئینگ که از سوی مربیان به عنوان شانس‌های کسب سهمیه معرفی شدند با تایید کمیته فنی از سوی فدراسیون کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف نائب‌رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه‌داری، عاطفه برزگر کارشناس روئینگ، افشین فرزام و سولماز عباسی مربیان روئینگ و عاقل حبیبیان، مهسا جاور و بهناز مرادخانی اعضای کمیته فنی روئینگ حضور داشتند. عمران پورعسگرپرست و محسن شادی از اعضای کمیته فنی روئینگ نیز در این جلسه حضور نداشتند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها سعی کردیم با در اختیار قرار دادن ارگومتر ورزشکاران تمرینات خود را در خانه دنبال کنند و مدتی است که بهمن نصیری با حمایت اسپانسر و نازنین ملایی با توجه به بورسه IOC تمرینات خود را در دریاچه آزادی به صورت انفرادی دنبال می‌کنند.

علیرضا سهرابیان درباره شرایط کسب سهمیه روئینگ بیان کرد: شرایط کسب سهمیه روئینگ در این دوره خاص است و برای کسب سهمیه باید در دو ماده صاحب مدال طلا شویم و این کار را سخت می‌کند.

وی افزود: با نظر کمیته فنی 4 ورزشکار که شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند کمک هزینه دریافت می کنند. در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور یا تست انتخابی، نفراتی که توان رقابت داشته باشند جایگزین نفرات فعلی خواهند شد.

سهرابیان ادامه داد: سعی می‌کنیم تمهیدات لازم برای پاروزنانی که شانس کسب سهمیه دارند را داشته باشیم تا ورزشکاران ما هم لطمه نبینند و بتوانند تمرینات خود را در این شرایط خاص دنبال کنند.

نظر شما