برای فصل جدید؛

لیست یحیی لو رفت!

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۳۱۳۴
لیست یحیی لو رفت!
پرسپولیس که عنوان قهرمانی در لیگ برتر را یدک می‌کشد و برای کسب جام دیگری در رقابت‌های حذفی دور خیز کرده از حالا در اندیشه بستن تیمش برای فصل بعد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پرسپولیس که عنوان قهرمانی در لیگ برتر را یدک می‌کشد و برای کسب جام دیگری در رقابت‌های حذفی دور خیز کرده از حالا در اندیشه بستن تیمش برای فصل بعد است تا بتواند نتایخ خوب چند فصل اخیر را در فصل آینده نیز ادامه دهد.

اگر چه کادر فنی پرسپولیس به منظور حفظ انگیزه و جلوگیری از ورود حواشی فعلا به صورت رسمی لیست خرید خود برای فصل بعد را منتشر نکرده اما اخبار رسیده از این حکایت دارد کادر فنی حداقل برای جذب 6 بازیکن جدید برنامه‌ریزی کرده است.

جذب یک دروازه‌بان حتمی است

با توجه به جدایی بیرانوند از پرسپولیس جذب یک گلر با تجربه که بتواند با رادوشوویچ برای حضور در قفس توری پرسپولیس رقابت کند، حتمی و قطعی است. این در حالی است که نام چند دروازه‌بان هم این روزها برای رقابت با رادو کاندیدا شده که هنوز مورد تائید پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته است.

ابهامات زیاد در عناصر دفاعی پرسپولیس!

نامشخص بودن شرایط محمد نادری با باشگاه کورتریک و این که پرسپولیسی‌ها باید برای ادامه همکاری با نادری با این باشگاه بلژیکی به توافق برسند، ادامه حضور مدافع شماره 28 پرسپولیس را با اما و اگرهایی روبرو می‌کند. این در حالی است که پرسپولیس برای استفاده از محمد انصاری باید در خوشبینانه‌ترین حالت تا آذرماه صبر کند و این یعنی هنوز تکلیف سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس روشن نیست. این در حالی است خیلی‌ها از خداحافظی احتمالی سیدجلال در پایان فصل هم خبر می‌دهند و تمام این مسائل می‌تواند در خط دفاع، پرسپولیس را نیازمند تقویت کند.

زلزله در خط میانی؟!

در میانه میدان هم برخی خبرها حاکی از جدایی چند بازیکن است. خبر پیشنهاد خارجی برای احمد نورالهی، اما و اگرهایی که برای ادامه همکاری با بسار رسن وجود دارد و نگرانی‌ها در خصوص مهدی ترابی باعث شده که در خط میانی هم حفظ کامل اسکلت اصلی پرسپولیس برای ادامه فصل با تردیدهایی روبرو باشد. در صورتی که مسئولان باشگاه نتوانند نفرات اصلی در خط میانی را حفظ کنند و یا گزینه‌هایی در حد آنها را به خدمت بگیرند ممکن است کمربند خط میانی پرسپولیس برهم بخورد و این مسئله برای سرخ‌ها دردسرساز شود.

جذب مهاجم واجب‌تر از نان شب

اکثر کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیسی بر این باور هستند که این تیم با وجود قهرمانی در لیگ برتر در خط حمله برای فصل بعد نیازمند تقویت است و باید حداقل یکی، دو مهاجم قبراق و سرحال به این تیم اضافه شود. این در حالی است که این احتمال دور از ذهن نیست که در پایان فصل شاهد جدایی علی علیپور از پرسپولیس باشیم. این در شرایطی است که احتمال ادامه همکاری پرسپولیس با اوساگونا هم چندان محتمل نیست تا بدین ترتیب خط آتش پرسپولیس حتی با وجود حفظ علیپور و حضور مهدی عبدی باانگیزه نیازمند تقویت برای فصل بعد باشد.

ترس پرسپولیسی‌ها از غافلگیری!

در حالی که تعداد بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس خاتمه پیدا می‌کند، بسیار کم است اما وجود برخی بند و تبصره‌های بعضا عجیب و غریب برای فسخ یک طرفه قراردادها که در زمان مدیریت‌های قبلی در قرارداد برخی از ستاره‌های حال حاضر تیم گنجانده شده، باعث نگرانی‌هایی شده است که در پایان فصل ممکن است مسئولان باشگاه را به نوعی غافلگیر کند! 3/5

نظر شما
پرونده ویژه