محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با قرعه جام حذفی روحیه گرفته است/ تیم گل‌محمدی می‌تواند جام دوم را هم بگیرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۵:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۳۲۱۵
پرسپولیس با قرعه جام حذفی روحیه گرفته است/ تیم گل‌محمدی می‌تواند جام دوم را هم بگیرد
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با توجه به قرعه‌ای که در جام حذفی برای سرخ‌ها مشخص شده این تیم با انگیزه بیشتری لیگ را به پایان رسانده و آماده بازی در جام حذفی خواهد شد.

محمود کلهر، بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال و پاس تهران را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس عنوان کرد: اگرچه این تیم در 2 بازی اخیرش با قدرت و انگیزه قبل از مسجل شدن قهرمانی در میدان حاضر نشد اما حالا با قرار گرفتن در جام حذفی برابر استقلال انگیزه مضاعف گرفته و به شرایط آرمانی خود باز خواهد گشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی تیم گل‌محمدی برابر گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر با انگیزه بقا در لیگ نمایش ویژه‌ای را برابر حریفان خود داشته اما پرسپولیس با روحیه به مصاف این تیم می‌رود و فکر می‌کنم این تقابل دیدار جذابی را رقم بزند.

او افزود: گل‌گهر به لحاظ ساختار دفاعی مشکلاتی دارد و این موضوع می‌تواند برای این تیم برابر پرسپولیس مشکل‌ساز شود. هرچند پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است و امتیازات این دیدار و بازی هفته پایانی در لیگ در سرنوشت تیم تاثیری ندارد اما باید با اقتدار لیگ را به پایان برساند و با قدرت در این 2 بازی در پی کسب 6 امتیاز از دیدارهای باقی مانده‌اش در لیگ برتر باشد.

کلهر گفت: پس از آن هم روی جام حذفی و دربی در نیمه نهایی جام حذفی متمرکز شود تا در نهایت دومین جام را در این فصل از آن خود کند، مسئله‌ای که با توجه به پتانسیل پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز